جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 15 اسفند 1395     
در راستای طرح استقبال از بهار منطقه 19
ارائه خدمات سلامت محور به مسافران نوروزی و تدارک 100 برنامه آموزشی

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز،معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 19 از ارائه خدمات سلامت محور به مسافرین نوروزی در ایام عید خبر داد.

 

 حمید بهرامی گفت: به همت اداره سلامت این حوزه نمايشگاه و ايستگاههاي سلامت محور متنوعي در سطح منطقه و مبادی ورودي شهر برگزار خواهد شد که از طریق آنها خدمات گوناگوني همچون خدمات مشاوره های پزشکی، تست  فشار خون، اندازه گيري قد و وزن، توزيع اقلام آموزشي و ...  به شهروندان و نيز مسافرين نوروزي ارائه خواهد شد.

وی همچنین به ارائه برنامه های آموزشی سلامت محور به شهروندان به مناسبت استقبال از بهار اشاره کرد و افزود: به همین مناسبت بيش از 100 ويژه برنامه توسط اداره سلامت منطقه در خانه هاي سلامت، حسينيه ها، پايگاههاي بسيج، مدارس و اماكن شاخص منطقه اجرا می شود.

به گفته وی تا اواسط فروردین نزدیک به 100 دوره آموزشي با موضوعاتی همچون نکات ایمنی در خانه تکانی، ايمني در فصل خودمراقبتي، اصول تغذيه صحيح در ايام نوروز، پیشگیری از حوادث چهارشنبه سوری، سلامتي و استفاده از مواد شوينده، سلامتي در سفر،  اصول تغذيه در سفر و مديريت اوقات فراغت در ايام نوروز و اشتباهات رایج در رژیم های غذایی  توسط مسئولين  خانه هاي سلامت محلات 13 گانه برگزار خواهد شد.

بهرامی در ادامه از برپایی جشنواره های سفره هفت سين سلامت به مناسبت نوروز 96 خبر داد و افزود: در کنار این برنامه 14 مسابقه فرهنگي و ورزشي، ویژه برنامه های روز درختكاري، بازدید از وضعیت معیشتی معلولين و سالمندان و توزيع اقلام آموزشی صورت می گیرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: