جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 15 اسفند 1395     
در آستانه سال نو انجام می شود
ممنوعیت یک ماهه عملیات حفاری در منطقه 15

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز،شهردارمنطقه 15 از ممنوعیت هرگونه حفاری در معابر این منطقه تا 15فروردین ماه ۹۶ خبر داد. 

 

 دکتر انجمنی با اعلام مطلب فوق افزود:  با توجه به نزدیک شدن سال نو؛ شرکت های خدماتی ملزم شدند موارد ایمنی نظیرتجهیزکارگاه، نصب تابلو مشخصات، حصارکشی اطراف کارگاه، نصب نوار خطر، بنر پوزش از شهروندان، چراغ چشمک زن  در ابتدا و انتهای کار و ... را به جهت جلوگیری از ایجاد مشکلات برای شهروندان رعایت کنند.

وی یادآور شد: با توجه به اجرای فعالیت های طرح استقبال از بهار شرکتهای خدماتی همچنین نسبت به جمع آوری خاک ونخاله حاصل از حفاری ومرمت به موقع محل اقدام می کنند.

دکتر انجمنی تصریح کرد:  شرکتهای خدماتی ضمن تهیه لیست از دریچه های سطح محدوده نسبت به همسطح سازی دریچه های غیر همسطح اقدام و با همکاری نواحی از آسفالت و پوشاندن دریچه شرکتهای خدماتی توسط شهرداری  خودداری می کنند.

 

شهردار منطقه در پایان با اشاره به همکاری عوامل راهور با شرکتهای خدماتی در خصوص حفاریهای اضطراری افزود: شهروندان محترم منطقه در صورت مشاهده هر گونه مشکل احتمالی در این زمینه می توانند با شماره تلفن33813525 تماس بگیرند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: