جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 14 اسفند 1395     
با حضور شهردار تهران صورت گرفت
افتتاح ٢٩ پروژه اجتماعي، عمراني ،حمل و نقل و ترافيك و خدمات شهري در منطقه ٨

به گزارش تهرانی نیوز،آيين افتتاح و بهـره برداري از ٢٩ پروژه اجتماعي، فرهنگي ،فني و عمراني ،حمل و نقل و ترافيك و خدمات شهري و محيط زيست  منطقه ٨ با حضور دكتر قاليباف شهـردار تهـران  و با استقبال گسترده شهروندان شرق تهران در مسجد خاتم الانبياء برگزار شد.

در اين مراسم ٢٩ پروژه در حالي افتتاح شده است كه بيشترين تعداد پروژه ها با ١٤پروژه به حوزه فرهنگي و اجتماعي اختصاص داشته است كه از آن جمله احداث مسجد خاتم الانبياء با وسعت سه هزا و ٦٠٠ متر مربع در چهار طبقه  است. همچنين در كنار احداث مسجد الساجدين  ،شش زمين چمن مصنوعي در نواحي مختلف ساخته شده است.

راه اندازي مركز توانمندسازي كوثر ويژه فرزندان ذكور زنان سرپرست خانوار در كنار مركز كارآفريني و اشتغال ويژه بانوان روشندل   بخشي ديگر از مهمترين پروژه هاي فرهنگي و اجتماعي بوده است.

بر اساس اين گزارش ١٢پروژه در حوزه حمل و نقل و سه پروژه نيز در حوزه خدمات شهري و محيط زيست مورد بهره برداري قرار گرفته است  كه در ميان آنها احداث پل هاي عابر پياده ، احداث پايانه تاكسيراني خاقاني و احداث تقلطع غير هم سطح امام علي ع و جانبازان ديده مي شود.

شهردار منطقه 8 شهر تهران  در جمع نمازگذاران مسجد خاتم انبیاء  با اشاره به تاکیدات شهردار تهران مبنی  بر آن که تلاش شود تا سرانه ها به صورت متعادل ومتوازن توزیع شود تا همه شهرندان در همه سطوح اجتماعی  از ان بهرمند باشند، افزود: طبق نظر شهردار تهران اداره شهر باید سیاست گذارانه باشد و از هرگونه هرج و مرج و بی  برنامه گی  ترخیص شود چراکه بی  برنامه گی  به معنای  اتلاف منابعی  است که مردم در اختیار شهر  ومدیریت شهری  قرار داده اند

 شهردار منطقه 8 شهر تهران با تاکید بر اینکه شهرداری  به دنبال ایفای  نقش  تسهیل گری  است افزود: شهرداری به دنبال تصدی  گری  نیست  و به دنبال تعادل بخشی  در سرانه ها است تا کار مردم به دست مردم در سطح محلات به انجام برسد.

 وی  با بیان اینکه در مدیریت شری  آموخته ایم که فعالیت ها باید اعتماد ساز باشند افزود: اگر فعالیت ها منتج به رضایت مندی  نشود هیچ فایده ای  ندارد از این رو تلاش  کردیم تا در این راستا عمل کنیم و امیدواریم در قضاوت عملکرد مدیریت شهری ، افراد از موضع انصاف خارج نشوند

 نوری  با اشاره به  به مناسب سازی  وایمن سازی  ایستگاه های  خط 1 و 3 اتوبوس  های  تندرو شهر تهران گفت: تمام ایستگاه ها مناسب سازی  و ایمن سازی  شده اند و دیگر  در خط 1 و 3 تصادف عابر نداریم .

شهردار منطقه 8 همچنین به تشریح پروژه غیر هم سطح تقاطع  بزرگراه امام علی  و جانبازان  پرداخت و گفت: نبود این تقاطع سبب شده بود تا شهروندان برای رسیدن به  این محل، گاهی  تا یک ساعت 45 دقیقه در بزرگراه امام علی  متوقف باشند اما اکنون این مجموعه در مساحت 16هزار متر مربع به انجام رسیده اسیت که در این میان شهرداری  8 هزار متر از زمین های  خود را در اختیار ساخت این پروژه قرار داده است. 

در انتهای  این برنامه ا ز شهدای  آتش  نشانان سطانی  و مستوفی  تقدیر به عمل امد و تعدادی از چهره های  شاخص منطقه از جمله  افرادی  که در جهاد مهربانی  خدمت کردند تقدیر به عمل آمد ..

گفتني است احداث بوستان محله غدير  در راستاي افزايش سرانه هاي فضاي سبز در كنار كاهش اسيب هاي اجتماعي و افزايش كيفيت زندگي  در منطقه هشت احداث شده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: