جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 14 اسفند 1395     
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه دو خبر داد
اجرای طرح ساماندهی فضای سبز منطقه 2

به گزارش اخبارمناطق 22گانه تهرانی نیوز،معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه دو از اجرای طرح ساماندهی فضای سبز منطقه دو با هدف بهبود در سیما، منظر و فضای سبزشهری خبر داد.

 

علیرضا جعفری با اعلام این خبر گفت : پروژه باغ راه فدک ، فاز 2 بوستان پرواز ، فاز 3 بوستان نهج البلاغه در گام نخست زیرپوشش این طرح قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: برای اجرای این طرح از آخرین تکنولوژی و یافته های روز حوزه فضای سبز شهری بهره گرفته می شود و گل و گیاه انتخاب شده در این طرح با شرایط آب و هوایی منطقه متناسب است.

جعفری هویت بخشی، بهبود سیما و منظرشهری، حفظ گونه های با ارزش، کمک به ارتقای سرانه فضای سبز شهری را از اهداف اجرای این طرح در سطح منطقه دو ذکر کرد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه دو در ادامه افزود : تقاطع ها و خیابان ها به عنوان شریان های حیاتی زیرساخت های شهری از اهمیتی زیادی برخوردار بوده و ساماندهی فضای سبز آن در راستای پاسخگویی به نیاز شهروندان است که با اجرای این طرح در آستانه سال جدید اداره فضای سبز منطقه سعی دارد طبق برنامه های پیش بینی شده به استقبال سال نو در جهت رفع هرگونه آلودگی بصری و منظر آغاز کند. 

جعفری خاطرنشان کرد : ساماندهی فضای سبز شهری نیازمند استراتژی جامع و کاملی بوده که در طرح ساماندهی فضای سبز تقاطع ها، بزرگراهها، خیابانها ، میادین و بوستانها منطقه 2 مدنظر قرار گرفته است که طرح ساماندهی فضای سبز شهری منطقه طرحی جامع بوده که چشم انداز روشنی را فرآروی شهروندان قرار می دهد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: