جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 14 اسفند 1395     
در طرح استقبال از بهار 96 در منطقه 4
به موضوعات فرهنگی و اجتماعی هم پرداخته می شود

به گزارش اخبارمناطق 22گانه تهرانی نیوز،شهردار منطقه 4 تهران از آغاز طرح استقبال از بهار 96 در معابر اصلی و محلی خبر داد و گفت: در طرح استقبال از بهار 96،  علاوه بر موضوعات عمرانی و خدمات شهری، موضوعات فرهنگی و اجتماعی در اولویت قرار دارد.

 مهندس امیر عباس بهاری شهردار منطقه 4 در نشست بررسی اقدامات پیش بینی شده در طرح استقبال از بهار 96 با اعلام این خبر گفت: در آستانه فرارسیدن فصل بهار و به منظور زیبایی نمای بصری شهری و ایمن سازی معابر، طرح استقبال از بهار 96 در حوزه های فنی و عمرانی، حمل و نقل و ترافیک، خدمات شهری، شهرسازی و فرهنگی و اجتماعی در دستور کار قرار گرفت و به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: این طرح که از نیمه دوم بهمن ماه آغاز شده است در حوزه فنی و عمرانی بهسازی آسفالت، مرمت نوارهای حفاری، بهسازی پیاده روها، مناسب سازی جداول و همسطح سازی دریچه ها در دستور کار قرار گرفت.

شهردار منطقه 4 تصریح کرد: در حوزه حمل و نقل و ترافیک، علاوه بر رسیدگی به نیازهای پایانه های تاکسی و اتوبوسرانی و بهسازی و مرمت علایم و تابلوهای ترافیکی و ایستگاه های اتوبوس، به مشکلات ترافیکی معابر محلی و بزرگراهی با محوریت خط سفید توجه ویژه خواهد شد.

بهاری در ادامه با اشاره به اقدامات حوزه معاونت امور شهری و محیط زیست منطقه افزود: بازپیرایی فضاهای سبز، کاشت و توسعه فضای سبز بوستان های محلی و جنگلی، رفت و روب و لایروبی انهار روباز و روبسته، برگزاری کلاس های آموزش با موضوع پسماند برای خانوارها و .... از جمله برنامه های پیش بینی شده در آستانه سال نو است.

وی دستگیری از نیازمندان و رسیدگی به خانواده های آسیب دیده را از دیگر اقدامات طرح استقبال از بهار 96 عنوان کرد و افزود: با مشارکت خیرین منطقه 4 بسته های حمایتی در قالب سبد کالا برای نیازمندان پیش بینی شده است.

بهاری رسیدگی و دلجویی از خانواده های شهدای آتش نشان و مدافعین حرم را از دیگر اقدامات طرح استقبال از بهار عنوان کرد و گفت: در طرح استقبال از بهار دلجویی از خانواده شهدا در دستور کار قرار دارد.

شهردار منطقه 4 خاطر نشان کرد: طرح استقبال از بهار از 15 بهمن ماه آغاز شده است و تا 31 فروردین سال 96 ادامه خواهد داشت.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: