جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 11 اسفند 1395     
دستاورد توسعه حمل ونقل شهری آرامش، نشاط و ایمنی است

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز، معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران تصريح كرد: ارتقا حمل ونقل شهري نزد مديريت شهري پایتخت از اهميت و منزلت بالايي برخوردار است.

مازيار حسيني در نشست تخصصي معاونين ترافيك كلانشهرهاي آسيايي كه در حاشيه شانزدهم كنفرانس بين المللي مهندسي حمل و نقل و ترافيك برگزار شد با بيان اينكه يكي از مهمترين راهبردهاي شهرداري تهران توجه به توسعه حمل و نقل عمومي است و كميته حمل و نقل و ترافيك شهرداران آسيايي در خصوص تبادل اطلاعات نقش موثري در اشتراك تحربيات شهرهاي آسيايي دارد، گفت: جمعيت شهرنشين جهان ٥٤ درصد، آسيا ٦٤ درصد و ايران ٧٠ درصد است. اين مهم نشان دهنده لزوم توجه به شهرها و كلانشهرها در كشور ماست كه در اين ميان حمل و نقل در پيشرفت شهرها از اهميت و جايگاه ويژه اي برخوردار است.

معاون شهردار تهران تاكيد كرد: توسعه حمل و نقل شهري نسبت مستقيم با ارتقاي كيفيت شهري دارد و حمل و نقل هر قدر توسعه يافته تر باشد حيات در ان شهر از آرامش و نشاط و ايمني بيشتري برخوردار است .

به گفته حسيني ارتقاي حمل ونقل شهري نزد مديريت شهري تهران از اهميت و منزلت بالايي برخوردار است.

وي با اشاره به توسعه مترو در شهر تهران تصريح كرد : با توجه به لزوم توسعه حمل و نقل عمومی در كلانشهر تهران بر ساخت و تكميل خطوط مترو و خطوط اتوبوس تندرو اهتمام ويژه اي داشته ايم بطوريكه اكنون ١٠٠ كيلومتر مترو بطور همزمان در دست ساخت است .

معاون شهردار تهران افزود: با تكميل و بهره برداري از خطوط در دست احداث مترو ، سهم قابل توجهي از حمل و نقل روزانه شهروندان پوشش داده مي شود .

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: