جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 10 اسفند 1395     
همکاری همه جانبه منطقه 10 برای تحقق 90 درصدی فاضلاب شهری در بافت های فرسوده

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز، شهردار منطقه 10  از همکاری همه جانبه مدیریت شهری برای تحقق 90 درصدی فاضلاب شهری در محدوده بافت های فرسوده خبر داد.

عباس بابازاده ضمن اعلام این خبر، ارزشمندسازی و ایجاد انگیزه برای سازندگان و مالکان برای نوسازی بافت های فرسوده را یکی از رویکردهای اساسی مدیریت شهری برشمرد و گفت: نوسازي بافت هاي فرسوده يكي از مهمترين برنامه هايي است كه با جديت دنبال مي شود و با وجود این که بیش از نیمی از منطقه در بافت فرسوده ناپایدار قرار دارد ولی روند نوسازی در منطقه در حد مطلوبی بوده و از 11722 پروانه صادر شده، تعداد 7088 فقره در بافت فرسوده است که 1649 فقره تجمیع 3 تا 15 پلاک بوده است همچنین از سال 88 تاکنون 66 میلیارد تومان در بافت فرسوده تخفیف قائل شده ایم.

شهردار منطقه اجرای عملیات تبدیل نهر به کانیو را یکی از مصدایق رضایت مندی شهروندان برشمرد و خاطرشان کرد: این در حالی است که با توجه به اجرای 90 درصدی فاضلاب شهری در بافت فرسوده، مردم توان پرداخت عوارض برای اتصال به شبکه را ندارند و باید سایر نهادهای ذیربط همکاری بیشتری در این زمینه داشته باشند.

وی در ادامه افزود: با توجه به مشکلات بافت فرسوده و کمبود پارکینگ 13 نقطه با قابلیت احداث پارکینگ در منطقه شناسایی شده که نیازمند مذاکره با مالکان می باشد.

بابازاده در خاتمه کمبود فضای سبز و زمین چمن مصنوعی، تملک املاک معارض برای ادامه بزرگراه یادگار امام (ره)، اجرای باقی مانده شبکه فاضلاب و آزادسازی 35 بن بست منطقه را از دیگر اولویت های منطقه عنوان کرد که با جدیت در حال پیگیری است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: