جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 27 مهر 1393     
اهداف سفر دریادار سیاری به چین

مهر: فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: در طول مدت حضور در کشور چین مذاکرات مختلفی با طرف چینی جهت رفع برخی از نیازمندی‌های تجهیزاتی و فنی نیروی دریایی ارتش صورت خواهد گرفت.

امیر دریادار حبیب الله سیاری طی سخنانی پیش از اعزام به این کشور گفت: بسترسازی همکاری های دو جانبه میان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح کشور چین در ابعاد گوناگون اعم از برگزاری رزمایش‌های مشترک، همکاری‌های آموزشی و تقویت مناسبات دفاعی در راستای توافقات به عمل آماده در سفر وزیر دفاع کشورمان به این کشور فراهم شد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه این سفر در پاسخ به دعوت رسمی فرمانده نیروی دریایی کشور چین انجام می شود، افزود: در طول مدت حضور در کشور چین مذاکرات مختلفی با طرف چینی جهت رفع برخی از نیازمندی های تجهیزاتی و فنی نیروی دریایی ارتش صورت خواهد گرفت، ضمن اینکه سعی خواهیم کرد ارزیابی دقیقی از قابلیت‌ها، توانمندی‌های آموزشی و مهارت های نیروی دریایی کشور چین و همچنین تجهیزات دریایی این کشور به عمل آوریم.

دریادار سیاری با بیان اینکه خروج دیپلماسی دفاعی از سیاست‌های انقباضی و تحریمی کشورهای غربی از دیگر اهداف این سفر است، تصریح کرد: هیئت نظامی کشورمان از یک تیم بسیار قوی در تخصص‌های مختلف تشکیل شده و انشاءالله با توکل بر خداوند در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) و بهره گیری از رهنمود های فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) این ماموریت را به نحو احسن انجام خواهیم داد و دستاوردهای حاصل از آن را در پایان به سمع و نظر ملت شریف ایران اسلامی خواهیم رساند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش انجام تعاملات دریایی را از جمله اهداف این سفر عنوان کرد، گفت: در طول مدت حضور در کشور چین ضمن بازدید از مراکز آموزشی نیروی دریایی این کشور، دیدار های مختلفی هم پیش بینی شده که در ادامه اطلاع رسانی خواهد شد.

گفتنی است؛ فرمانده نیروی دریایی ارتش در صدر یک هیئت عالیرتبه نظامی کشورمان ساعتی پیش وارد کشور چین شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: