جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 10 اسفند 1395     
لزوم توجه به ارتقای کیفیت عمرانی محیط زندگی شهروندان جنوب تهران

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در بازدید از پروژه‌های عمرانی منطقه 9، نتیجه ارزیابی ستادی از فعالیت‌های معاونت فنی و عمرانی این منطقه را "بسیار خوب" توصیف کرد.

علیرضا جاوید که در نشست نظارت ستادی پروژه‌های منطقه 9 سخن می‌گفت، شناخت صحیح نیازها و ضرورت های عمرانی مناطق کوچک و کم جمعیت پایتخت را در گرو اجرای به موقع پایش های میدانی و عملیاتی دانست و با مناسب ارزیابی کردن ساختار فنی و اجرایی معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه 9، توجه به انجام پایش های مستمر از بافت محلات را ویژگی شاخص فعالیت های عمرانی این منطقه دانست.

وی با تاکید بر لزوم سرپوشیده‌سازی انهار، تبدیل نهر به کانیو و در نهایت فراهم کردن امکان حذف انهار عمیق شبکه جمع‌آوری و هدایت آبهای سطحی به موازات تلاش برای تکمیل شبکه فاضلاب، توجه به ارزش های معماری ایرانی- اسلامی در اجرای پروژه های احداث ابنیه را از دیگر رویکردهای مثبت معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه 9 دانست و یادآور شد: ابتکاراتی همچون استفاده از لایه های حفاظتی  در برابر آتش در احداث اسکلت فلزی مجموعه فرهنگی- ورزشی کوثر و همچنین راه اندازی سامانه ثبت اسناد قراردادهای عمرانی نشان می دهد که بهبود روش ها و استفاده از فناوری های نوین در هر 2 عرصه اقدامات میدانی و اسنادی مدنظر قرار گرفته است.

گفتنی است در این بازدید که علاوه بر مدیران ادارات کل، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، جمعی از مدیران معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه 9 و دست‌اندرکاران اجرایی پروژه‌ها نیز حضور داشتند، پروژه‌های احداث ساختمان پردازش، مجموعه فرهنگی- ورزشی کوثر و حسینیه یا زهرا(س) مورد بازدید میدانی قرار گرفت و تدابیری به منظور تسریع عملیات عمرانی آنها اتخاذ گردید. همچنین در جریان این بازدید سیستم مکانیزه لکه گیری معابر مجهز به فلاسک نگهدارنده آسفالت آغاز به کار کرد تا از این پس عملیات مرمت روکش معابر منطقه با کیفیت بالاتری انجام شود. پیمایش میدانی برخی از معابر محلات استاد معین، دکتر هوشیار و امام زاده عبدالله (ع) به منظور ارزیابی نیازهای زیرساختی محلات کمتر برخوردار جنوب غرب پایتخت از دیگر برنامه‌های این بازدید بود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: