جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 10 اسفند 1395     
پیاده روهای منطقه 7 همزمان با طرح استقبال از بهار مرمت می شوند

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، معاون فنی و عمران منطقه 7 از اجرای طرح تعمیر و مرمت پیاده روهای منطقه همزمان با طرح استقبال از بهار خبر داد.

شهرام شفیعی با اعلام این مطلب افزود: طرح استقبال از بهار با هدف آماده سازی محیط شهری برای ورود به سال جدید، کاهش پیام های 137 و 1888 به منظور افزایش رضایت شهروندان و اتمام عملیات عمرانی مستمر قبل از سال جدید برای فراهم آمدن زمینه آرامش و  آسایش شهروندان در ایام نوروز اجرا می شود.

وی با اشاره به آغاز این طرح از اول اسفند ماه تا 20 اسفند سال آینده، تصریح کرد: لکه گیری معابر اصلی و فرعی، مرمت نوارحفاری (سواره رو و پیاده رو)، همسطح سازی دریچه، ترمیم انهار، آسیب های جداول و پیاده روها، رفع معارض پیاده روها و ساماندهی حریم کارگاه های عمرانی از جمله اقدامات معاونت فنی و عمران در طرح استقبال از بهار است.

معاون فنی و عمران منطقه 7 خاطرنشان کرد: همه ساله شهرداری تهران به منظور استقبال از سال نو طرح های ویژه آماده سازی شهری را به لحاظ زیبایی بصری و نگهداشت محیط اجرا می کند.

وی با اشاره به عملکرد  این معاونت در سال 95، تصریح کرد: احداث سرای محله بهار، مجتمع فرهنگی ورزشی توکلی، مسجد حسینی، مسجد شریفیه، مسجد علی ابن ابیطالب، مجموعه ورزشی مردوشت، اسکان کارگری سوله بازیافت، احداث ساختمان و محوطه سازی موتوری سنگین، مسجد دانشگاه خوارزمی، احداث ساختمان همراه سرا، مرمت و بازسازی کانال خیابان معلم، بهسازی و مناسب سازی بوستان نیاکی ویژه معلولان و نابینایان و احداث مخزن بتنی از جمله اقدامات شاخص این معاونت در سال جاری بوده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: