جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 10 اسفند 1395     
معاون شهردار تهران در كنفرانس بين المللي حمل و نقل ترافيك مطرح كرد
تلاش برای توسعه حمل و نقل همگاني مبتني بر عدالت اجتماعي باید اولویت باشد

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز، به معاون حمل و نقل و ترافیک شهرد اری تهران با تاکید بر حمل ونقل انسان محور، گفت:باید تلاش شود تا در شهرها حمل و نقل انسان محور؛توسعه حمل و نقل همگاني مبتني بر عدالت اجتماعي ؛ توسعه حمل ونقل همگاني پاك به همراه قانون مداري در تردد بايد مورد توجه قرار بگيرد.

مازیار حسینی در شانزدهمين كنفرانس بين المللي حمل و نقل ترافيك که با حضور شهردار تهران  برگزار شد،  با تشريح سياست هاي شهرداري تهران در حوزه حمل ونقل گفت :حمل و نقل انسان محور؛توسعه حمل ونقل همگاني مبتني بر عدالت اجتماعي ؛ توسعه حمل ونقل همگاني پاك به همراه قانون مداري در تردد بايد مورد توجه قرار بگيرد. وي با اشاره به اينكه شهرها يك اكوسيستم زنده هستند،گفت:شهر پيشرفته شهري است كه در آن افراد ثروتمند  تمايل داشته باشند از حمل ونقل عمومي استفاده كنند، در حقيقت اين رفتار نوعي بلوغ رفتاري و مسئوليت پذيري اجتماعي محسوب مي شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اينكه شهرداري بايد دعوت كننده مردم به استفاده از حمل ونقل عمومي باشد،گفت: سازه هايي كه در ترمينال هاي اتوبوس و مترو و غيره به كار مي روند فقط المان هاي شهري ساده نيستند بلكه بايد كرامت انساني و هويت را به شهروندان انتقال كنند.

 وي با اشاره به اينكه دراين دوره از مديريت شهري ساخت و ساز مترو پيشرفت چشمگيري داشته است ،گفت:اگر محدوديت مالي نبود مي توانستيم بسیار بیشتر از مقدار کنونی مترو به بهره برداري برسانيم.

حسینی  با تاكيد بر اينكه سرعت ودقت در پروژه هاي شهرداري تهران از اهمیت بالایی برخوردار است،اظهار کرد:  مسلما استفاده از پياده راه ها يكي از پارامترهاي حمل و نقل انسان محور است .به گفته حسینی، خوشبختانه امروز در منطقه ١٢ تهران با تاكيد بر پياده راه سازي آرامش به اين منطقه بازگشته است .وی افزود: در ٧ سال پيش حتي اتوبوس ها از امكانات ساده اي مثل كولر محروم بوده اند اما امروز حوزه حمل ونقل عمومي شهر تهران توسعه اي قابل توجه اي رخ داده است كه اين مهم با حمايت شهرداري تهران بوده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: