جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 9 اسفند 1395     
شهردار منطقه 9 خبر داد
راه اندازی پنجمین میدان میوه و تره بار در پهنه جنوبی آزادی

به گزارش اخبار مناطق 22گانه شهرداری نیوز، شهردار منطقه 9 از راه اندازی پنجمین میدان میوه و تره بار در منطقه خبر داد و گفت: این بازار میوه و تره بار در محله دکتر هوشیار جانمایی شده و تا پایان امسال به بهره برداری می رسد. 

 

حمید محسنی با اعلام این خبر اظهار داشت: در حال حاضر در محلات 9 گانه منطقه ، 4 میدان میوه و تره بار داریم که پاسخگوی شهروندان سطح محدوده نیست و امسال ساخت و راه اندازی میادین میوه و تره بار را در دستور کار قرار دادیم. 

وی افزود: با توجه به درخواست شهروندان محله و پیگیری های شورایاری و براساس کارشناسی صورت گرفته ، میدان میوه و تره بار جدیدی در خیابان 21 متری جی محله دکتر هوشیار در حال احداث است. 

شهردار منطقه 9 تصریح کرد: در راستاي انجام وظايف محوله و اجراي آراء بند 20 ماده 55 قانون شهرداري ها با حضور کارشناسان سازمان میادین میوه و تره بار نسبت به جانمایی پنجمین میدان میوه و تره بار منطقه اقدام شد.

 

وی اذعان داشت: این میدان میوه و تره‌بار در زمینی به مساحت ۲ هزار‌مترمربع در حال ساخت است و روند کار به گونه ای است که با پیشرفت فیزیکی ۹۰‌ درصدی همراه بوده و شامل۲۸۰ متر مخصوص عرضه و ۱۰۰ متر مخصوص ساختمان‌های خدماتی و اداری است.

 

محسنی ادامه داد: جهت رفاه حال شهروندان جهت تهیه اقلام مورد نیاز خود از این میدان میوه و تره بار، محوطه ای را برای پارک خودروها در نظر گرفته ایم تا از ترافیک احتمالی در این محدوده جلوگیری کنیم.

 

شهردار منطقه 9 خاطرنشان کرد: تلاش ما فراهم نمودن زمینه فعالیت میدان میوه و تره ‌بار و رفع مشکلات مردم برای تهیه محصولات مورد نیاز است و در صورت نیاز برای دیگر محلات و افزایش تعداد این میادین مطالعات لازم صورت می گیرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: