جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 9 اسفند 1395     
رقابت هفت سین های نوروزی از مواد دورریختنی در منطقه 19

به گزارش اخبار مناطق 22گانه شهرداری نیوز،مسابقه تهیه هفت سین های نوروزی با استفاده از مواد بازیافتی و دورریختنی در منطقه 19 در حال برگزاری است.

مهرداد زنگنه فر معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اعلام این خبر گفت: این مسابقه با هدف ارتقاء فرهنگ بازیافت و کاهش تولید پسماند برگزار می شود و شهروندانی که علاقه مند به شرکت در این مسابقه هستند می توانند آثار خود را تا 15 اسفند به اداره مدیریت پسماند منطقه تحویل دهند.

 

وی افزود: شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مسابقه می توانند با اداره مدیریت پسماند منطقه به شماره تلفن 55862412 تماس بگیرند و با شرکت در مسابقه و ارائه بهترین آثار جوایزی به قید قرعه دریافت کنند.

زنگنه فر در ادامه به افزایش درخواست های شهروندان درخصوص جمع آوری زباله های حجیم با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال اشاره و اظهار کرد:  روزانه بطور متوسط 150 کیلوگرم زباله حجیم شهروندان از طریق تماس شهروندان منطقه با سامانه 137 و یا اداره بازیافت منطقه جمع آوری می شود.

وی ادامه داد: طی این فعالیت لوازم کهنه و حجیم همچون میز، صندلی، کمد، جالباسی و مبل که گاهاً در اثر عدم استفاده در معابر و کنار سطل های زباله رها شده و باعث ایجاد آلودگی های بصری و بروز مشکل در رفت و آمد شهروندان و رانندگان می شود، جمع آوری می شود.

 

همچنین این فعالیت می تواند کمک زیادی نیز به جلوگیری از تجمع موش و گربه در محوطه این اقلام و در نتیجه رفع آلودگی های زیست محیطی کند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: