جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 9 اسفند 1395     
یادواره شهدای محله قیطریه برگزار شد

به گزارش اخبار مناطق 22گانه شهرداری نیوز،در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، ایثارگران و  خانواده های معظم ایشان یادواره 40 شهید محله قیطریه در شمال تهران برگزار شد.

 

علیرضا حسینی قائم مقام شهردار این منطقه با حضور در این مراسم اظهار داشت: خانواده معظم شهدا و ایثارگران، پاسداران واقعی انقلاب  و منبع عظیم ارتقاء فرهنگ ایثار و دگرخواهی هستند و دیدار با خانواده های این عزیزان و بهره جویی از  محضر آنان وظیفه ای مستمر و دائمی برای مدیریت شهری است تا از رهگذر آنان در راستای خدمتگذاری، بر همت خود بیفزایند.

حسینی تصریح کرد: دوران هشت سال دفاع مقدس نشان داد که اگر ملت ایران حرکت کند هیچ مانعی بر سر راهش نیست چون جوان هایی این جنگ را به پیروزی رساندند که نه آموزش نظامی خاصی دیده بودند و نه به دانشگاه‌های نظامی رفته بودند.

وی حضور خانواده شهدا وایثارگران در منطقه یک را  چشمه جوشان وکانون فرهنگ سازی دانست و افزود: برنامه بازدید از خانواده ی معظم شهدا هر هفته در نواحی با حضور مدیریت شهری منطقه یک برگزار می شود و مدیریت شهری تلاش می کند از این کانون فرهنگ سازی در مسیر ساختن شهری اخلاقی وانسانی بهره مند شود. 

گفتنی است مراسم یادواره شهدای محله قیطریه با حضور مدیریت شهری منطقه یک و با همکاری اداره فرهنگی و  ناحیه 7 این منطقه و خانواده های معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران محله قیطریه در سالن آمفی تئاتر سرای محله قیطریه برگزار شد و طی آن از خانواده های 40 شهید این محله تجلیل به عمل آمد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: