جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 8 اسفند 1395     
ثبت23 هزار اثر از شهروندان منطقه 21 در پنجمین جشنواره مشکات

به گزارش اخبار مناطق 22گانه شهرداری نیوز،جمال بافرانی شهردار منطقه 21 از ثبت 23 هزار اثر شهروندان این منطقه در پنجمین جشنواره مشکات با محوریت آسمان آبی، زمین پاک و اخلاق شهروندی خبر داد .

 

جمال بافرانی شهردار این منطقه ضمن اعلام خبر فوق با اشاره به اینکه مشکات یک جشنواره آموزشی و ترویجی می باشد، گفت: مشکات برگرفته از جشنواره مهارت های شهروندی کانون های آموزشی تهران می باشد که به همت اداره آموزش شهروندی از سال 91 تا کنون در این منطقه اجرا شده است.  

وی در ادامه با اشاره به ثبت 23 هزار اثر در جشنواره مشکات پنج درمنطقه 21، افزود: هدف از برگزاری این جشنواره الگوسازی، نشاط آفرینی، معرفی ظرفیت های محلی و توانمندسازی اقشار مختلف جامعه در فعالیت های آموزش شهروندی با  محور های اصلي جشنواره مشکات بر اساس آسمان آبي، زمين پاک و اخلاق شهروندی می باشد که همواره  به صورت ویژه مورد توجه مدیران شهری بوده است.

شهردار منطقه 21 با اشاره به اينکه مهلت ثبت آثار در 30 بهمن ماه به پایان رسیده  است، خاطر نشان کرد: این آثار در زمینه نقاشی، فیلم کوتاه، پیام صوتی، روزنامه دیواری، عکس و خاطره نویسی در گروه های سنی مختلف جمع آوری شده است که از اول اسفند ماه تفکيک و به دبيرخانه مرکزي جهت داوری ارسال و  تا پايان سال 95 نيز با برپايي مراسم اختتاميه از نفرات برتر تجليل بعمل خواهد آمد.

بافرانی در پایان تصریح کرد: ساز و کار جشنواره مشکات 5 مبتنی بر هم آموزی مشارکتی است که استمرار و ارتقاء سطح کمّی و کیفی خانه های مهارت و اخلاق شهروندی در سرای محلات را از طریق تبلیغ، تشویق و ایجاد محرک ها و انگیزه های رقابتی در طول سال ممکن می سازد

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: