جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 8 اسفند 1395     
در منطقه 20 انجام می شود
قبله تهران میزبان ویژه برنامه های ایثار فاطمی

به گزارش اخبار مناطق 22گانه شهرداری نیوز،معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 از اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و مذهبی به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) با رویکرد مسجد محوری در این منطقه جنوبی خبرداد.

 

 حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین مسلمی با بیان این مطلب گفت: همزمان با ایام شهادت دخت پیامبر(ص)، مراسم های مذهبی و سخنرانی با حضور سخنرانان اندیشمند اسلامی و عناوین "عزای فاطمی" و"بانوی نمونه" در مساجد محله های 20 گانه در حال اجراست. 

 مسلمی افزود: تکریم خانواده های معظم شهدا، تجلیل از مادران خانواده های شهدای مدافع حرم و شهدای آتش نشان از دیگر برنامه های این ایام است که در قالب آینه های صبور در سراهای محله برگزار می شود.

وی در ادامه گفت: مراسم یادبود شهید مدافع حرم "علی امرایی" نیز به مدت 5 شب از هفتم اسفند در مجموعه فرهنگی هنری ولیعصر(عج) با مشارکت با هیئت های مذهبی این منطقه در حال برگزاری است.

معاون شهردار منطقه 20 اجرای مسابقه کتاب خوانی خطبه فدکیه تحت عنوان راه هدایت را از دیگر ویژه برنامه های این ایام برشمرد و یادآور شد: الگوی سازی برای نسل جوان از طریق آشناشدن با سیره زندگانی حضرت زهرا(س) و ترویج سبک زندگی آن بزرگوار به عنوان بانوی اسوه در زهد و اخلاق از مهمترین اهداف ویژه برنامه های تدارک دیده شده در ایام فاطمیه است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: