جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 8 اسفند 1395     
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه دو خبر داد
اجرای نقشینه‌های رنگ و نگار شهری در منطقه 2

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز،معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه دو از اجرای نقشینه‌های رنگ و نگار شهری در منطقه دو خبر داد. 

علیرضا جعفری با اعلام این خبر گفت : این روزها دیوارهای سنگی و قدیمی منطقه دو، با نقش و نگارهای رنگارنگ هنرمندان و تلاش اداره زیباسازی منطقه با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری تهران جان تازه‌ای گرفته است. 

وی افزود: منطقه دو  یکی از مناطق پرتردد شهر تهران به علت وسعت زیاد جغرافیای  می باشد که خیابان ستارخان و توحید با قرارگرفتن در محور اصلی تردد این منطقه روزانه شاهد حضور جمع بسیاری از شهروندان در این خیابان است. 

جعفری با اشاره به نقاشی های دیواری منطقه دو افزود: ترسیم نقاشی در خیابان ستارخان تقاطع بزرگراه شیخ فضل الله به متراژ 100متر مربع انجام شده است که شهروندان با نمای بصری خوب و چشم نوازی روبرو خواهند شد. 

وی در ادامه افزود: اینکه این طراحی و نقاشی ها علاوه بر بزرگراه ها و خیابانهای اصلی منطقه نیز ادامه یابد می تواند زمینه خوبی برای توسعه مدیریت شهری از دید جلوه های دیداری باشد. 

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه در پایان خاطر نشان کرد: اقدامات اداره زیباسازی منطقه در نقاشی دیواری و دیوار نگاری تداوم دارد که علاوه بر ایجاد آثار جدید بر روی دیوار ها سطح ‏شهر اقدام به رنگ آمیزی جداول و نرده های سطح منطقه نموده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: