جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 8 اسفند 1395     
رفع آلودگي تونل با فعاليت جت فن ها

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،معاون فني و عمرانی شهرداري تهران با بیان این که مشكل تهويه تونل توحيد به طور كامل توسط جت فن ها رفع شده است و از اين بابت نگراني وجود ندارد، تاکید کرد: آب بندي داخلي تونل توحيد تا اوايل سال آتي به پايان مي رسد. 

 

عليرضا جاويد با اشاره به رفع ايرادات تونل توحيد گفت :تونل توحيد يكي از سازه هاي پر افتخار شهري است اما به واسطه اينكه اين نخستين تجربه تونل سازي در عمق ٤٠ متري زمين بود با مشكلاتي روبه روبود.وي با تاكيد بر اينكه از بابت آلودگي در تونل توحيد مشكلي وجود ندارد؛گفت:با بسته شدن قسمت مياني تونل جت فن ها فعال شده و مشكلات سابق وجود ندارد، اگرچه طبق قانون موتور سيلكت ها نبايد به تونل هاي شهري ورود پيدا كنند .

وي با اشاره به رفع مشكل آب بندي تونل توحيد گفت: در زمان احداث پيمانكار به برخي دلايل فني معتقد بود كه تونل آب بندي كامل نياز ندارد زيرا در زمان احداث آزمايشات آب هاي زير سطحي ٧٠ متر بوده است اما سطح آب هاي زير سطحي در خط القعر تونل ٤٠ متر بوده است و همچنين جهت تونل شمالي و جنوبي در راستاي عبور جريان آب بوده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران تاكيد كرد:با مذاكراتي كه با اساتيد دانشگاه تهران انجام شد با تزريق مواد مخلوط كه بخشي از آن از خارج از كشور انجام مي شود نسبت به آب بندي تونل توحيد اقدام كرديم كه تا آخر اين ماه به اتمام مي رسد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: