جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 7 اسفند 1395     
حضور شرکت بهره برداری مترو تهران در بزرگترین رویداد محیط زیست کشور

به گزارش گروه حمل و نقل پاک تهرانی نیوز:معاون منابع انسانی شرکت بهره برداری مترو تهران از ارائه دستاورده و معرفی ظرفیت‌های زیست محیطی مترو تهران در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست خبر داد.

 مهدی یحیی پور  با اشاره به اینکه شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست یکی از مهمترین رویدادهای زیست محیطی کشور در نیمه دوم سال جاری است افزود: این نمایشگاه فرصت خوبی برای معرفی و ارائه  قابلیت‌ها و جدیدترین دستاوردها و تکنولوژی‌ها در زمینه حمل و نقل پاک  است. 

معاون منابع انسانی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با اشاره به اینکه حمل و نقل سبز یکی از مؤلفه های مهم در توسعه پایدار و اقتصاد مقاومتی است تصریح کرد: در این نمایشگاه تلاش می‌کنیم تا با ارائه  دستاوردهای جدید مترو در حوزه‌های مختلف زیست محیطی افراد را با ظرفیت‌های مترو آشنا کنیم. 

معاون منابع انسانی برپایی این نمایشگاه را در تحرک بخشیدن به این حوزه مؤثر دانست و افزود: ظرفیت‌های حمل و نقل ریلی درون شهری در کاهش آلایندهای محیطی در این نمایشگاه ارائه شده است. 

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست با حضور 35 کشور جهان ششم اسفند کار خود را آغاز کرد این نمایشگاه تا دو روز دیگر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران به کار خود ادامه می‌دهد.                                                                                                         

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: