جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 27 مهر 1393     
عدم همکاری دولت با شهرداری موجب بالا رفتن هزینه های بخش بهداشت و درمان خواهد شد

به گزارش گروه پارلمانی شهرداری نیوز ؛ رجبی  عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع عدم همکاری دولت در خصوص پرداخت سهم 50 در صدی خود برای توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی گفت : عدم همکاری دولت با شهرداری مشکلاتی را در خصوص نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی ایجاد کرده که  یکی از این مشکلات ، وجود ترافیک در کلانشهر تهران است .

 عبدالکریم رجبی در ادامه گفتگو با خبرنگار  پارلمانی شهرداری نیوز گفت: متاسفانه با افزایش بی رویه خودروهای شخصی در شهر تهران و عدم توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی ، شهروندان به جای رغبت برای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی ، به سمت استفاده از خودروهای شخصی پیش رفته اند و عدم توجه مسئولان به بالا بردن سهم استفاده از حمل و نقل عمومی موجب آلودگی هوای شهر تهران در تمام مدت سال شده است .

وی در ادامه افزود: دولت ها نیز در پرداخت سهم 50 درصدی خود برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی کوتاهی کرده اند و دولت یازدهم نیز به وعده هایی که داده بود هنوز بی توجه است .

رجبی در پاسخ به پرسش خبرنگار شهرداری نیوز در خصوص تبعات این بی توجهی به توسعه هرچه بیشتر ناوگان حمل و نقل عمومی   بیان داشت : عدم همکاری میان دولت و شهرداری می تواند باعث به خطر افتادن سلامت شهروندان و  بالا رفتن میزان هزینه های درمان و تحمیل این هزینه ها به بخش درمان شود .

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: پی گیری هایی در وزارت کشور در خصوص پرداخت سهم بودجه 50 درصدی دولت به شهرداری ها انجام شده و امیدواریم نتایج خوبی از این پی گیری ها به دست آوریم .




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: