جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 4 اسفند 1395     
امکانات آموزشی مرکز علوم و ستاره شناسی تهران ارتقاء می یابد

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز:مرکز علوم و ستاره شناسي تهران با هدف آشنايي بيشتر دانش آموزان ،دانشجويان ، دانش پژوهان و عموم مردم با علوم پايه، اقدام به ارتقاء و فراهم سازی امکانات آموزشی این مرکز نمود. 

 امیرحسین چیذری مدیرمرکز علوم و ستاره شناسی تهران با اعلام این خبر اظهار کرد: به دليل حضور اساتيد با تجربه ، متعهد و مطلع در زمينه هاي نجوم و همچنين اطلاع رساني صحيح و به موقع به مخاطبان، جمعيت فراگيران دوره هاي آموزشي در پاييز و زمستان سال جاري  نسبت به اين دو فصل در سال گذشته 30 درصد افزايش يافته است .

وي ادامه داد: در پاييز و زمستان سال جاري  180دانش پژوه ، در زمينه نجوم و ديگر علوم پايه آموزش ديدند که پيش بيني مي کنيم در سال جديد با توجه به تدابيري اتخاذ شده از جمله تجهيز کارگاه آموزش، ارائه دوره هاي آموزشي جديد و ... آمار شرکت کنندگان در سال 96 با رشد بيشتري همراه باشد.

وي گفت : از ديگر مزاياي امکانات در حال اجرا اين است که  بازديد کنندگان قادرند آزمايش هاي لازم را به کمک اطلاعات مکتوب مجاور هر دستگاه و راهنمايي کارشناسان انجام دهند .

چيذري خاطرنشان کرد: مرکز علوم و ستاره شناسي تهران با هدف ترويج علم ستاره شناسي و عمومي سازي علوم پايه و مهندسي، پس از 15 سال  فعاليت علمي، آموزشي(در رده هاي سني 7 سال به بالا ) تاکنون موفق شده بيش از 10 هزار  نفر را آموزش دهد که آموزش و تربيت چندين منجم آماتور، عکاس حرفه اي، کارشناسان برگزاري تورهاي رصدي و المپيادي ها از آن جمله است.

گفتنی است علاقه مندان مي توانند جهت کسب اطلاعات بيشتر از دوره هاي آموزشي با شماره تلفنهاي 22293280و 22292246(داخلي106 )تماس گرفته  و يا به سايت http://sactehran.ir مراجعه نمايند .

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: