جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 4 اسفند 1395     
در آستانه بهار 96
بیش از 20000 نهال بین شهروندان منطقه 4 توزیع شد

به گزارش اخبارمناطق 22گانه شهرداری نیوز: معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 از توزیع بیش از 20000 اصله نهال بین شهروندان شمال شرق تهران خبر داد و گفت: در آستانه روز درختکاری و نوروز 96 بین شهروندان منطقه نهال توزیع می شود.

حسین سیگارودی در این باره گفت: با آغاز فصل مناسب کاشت درخت و درختچه و در آستانه بهار 96 و روز درختکاری بیش از بیست هزار اصله نهال بین شهروندان توزیع شد.

 

معاون خدمات شهری منطقه افزود: این عملیات با توجه به درخواست شهروندان همه ساله از بهمن ماه آغاز می شود. در این راستا این معاونت با توزیع نهال ها در بین شهروندان و کاشت در منازل ایشان علاوه بر بالا بردن زیبایی و آراستگی شهری کمک شایانی به کاهش آلودگی و حفظ محیط زیست می کند.

 سیگارودی گفت: کاشت این نهال ها توسط گروهی از کارشناسان و کارگران مجرب به منظور آموزش و نظارت صحیح بر این عمل صورت می گیرد.لازم به ذکر است این طرح تا پایان اسفندماه ادامه خواهد داشت.

وی در پایان به توزیع نهال در مهدکودک ها اشاره کرد و گفت: در این راستا و به منظور آشنایی هرچه بیشتر کودکان با انواع گیاهان و نقش اساسی آنها در زندگی ماشینی امروزی این نهال ها در مهدکودک ها و خانه  های کودک منطقه نیز توزیع می شود. به این منظور در خانه کودک لی لی پوت نیز تعدادی نهال توزیع شد و کودکان با نحوه کاشت و اهمیت نگهداری گیاهان آشنا شدند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: