جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 2 اسفند 1395     
پیشرفت پروژه احداث زیرگذر و تونل ضربعلی‌زاده به مرز 60 درصد رسید

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری  نیوز: پیشرفت عملیات اجرایی پروژه احداث زیرگذر و تونل ضربعلی‌زاده از مرز 60 درصد فراتر رفت.

مهندس سید مهدی پورهاشمی مجری طرح‌های تونلی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با بیان آنکه عملیات حفاری بخش تونلی پروژه احداث زیرگذر و تونل ضربعلی‌زاده طبق برنامه زمان‌بندی پیش می‌رود، از پیشرفت 60 درصدی عملیات اجرای این پروژه راهگشای ترافیکی خبر داد و گفت: اتصال جبهه‌های شرقی و غربی پروژه به زودی در بخش فوقانی تونل برقرار می‌شود.

وی تلاش برای تکمیل رمپ‌های ورودی و خروجی و همچنین دیواره‌های بتنی را از دیگر جبهه‌های فعال کاری در پروژه احداث زیرگذر و تونل ضربعلی‌زاده دانست و یادآور شد کار خاکبرداری رمپ‌‌ها در تمام مقاطعی که شرایط اجرای عملیات عمرانی فراهم بوده، انجام شده است و این بخش از پروژه متعاقب اتمام عملیات حفاری بخش تونلی، وارد مرحله روسازی خواهد شد.

گفتنی است زیرگذر و تونل ضربعلی‌زاده پروژه‌ای به موازات بزرگراه بعثت در محدوده خیابان شهید رجایی جنوبی (حدفاصل خیابان شهید مداح و خیابان ضربعلی‌زاده) است. بهره‌برداری از این معبر 350 متری سبب بهبود دسترسی محلات موجود در پهنه‌های شرق و غرب خطوط راه‌آهن شده و در نتیجه ارتباط بین محلات نازی‌آباد و خزانه که تاکنون از طریق بزرگراه بعثت انجام می‌شد، تسهیل خواهد شد. بخش تونلی این پروژه همانند تونل‌های نیایش، امیرکبیر و شهدای غزه به صورت آب‌بند کامل ساخته می‌شود.

.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: