جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 1 اسفند 1395     
برگزاری بازارچه کارآفرینی بانوان در شمال تهران

به گزارش گروه اخبار مناطق 22گانه شهرداری نیوز: در آستانه فرارسیدن فصل بهار ، بازارچه کار آفرینی در راستای حمایت از  بانوان در مجموعه شهربانو برپا شد.

مجموعه ی شهربانو  جهت حمایت از بانوان شاغل و کارآفرین و جمعی از زنان سرپرست خانوار  بازارچه ای را به عنوان "چهارسوق مهربانی" برگزار کرد  که در این بازارچه انواع محصولات دست ساز اعم از کار با چوب ،  سفال ، پارچه و عروسک سازی ، داروهای گیاهی و کالاهای خانگی و پوشاک ارائه می شود.

 عالیه جواهری مدیر اداره ی بانوان در این خصوص گفت : در این بازارچه همچنین کارگاهی  از صنایع و محصولات دست ساز بانوان ارائه شده است که آنها با  به همراه داشتن ابزار کار اقدام به ساخت و ارائه ی محصولات خود می کنند.

وی با بیان اینکه  در کنار بازارچه جمعی از طراحان واحد مزون مجموعه نیز نمایشگاهی از مانتوها و پالتوهای تولیدی خود را ارائه کرده اند افزود: برای این بازارچه تبلیغاتی چون نصب بنر پروتابلی ،پخش تراکت و ارسال پیام کوتاه فراتر از سطح محلی انجام داده شده تا مخاطبان و بانوان بیشتری از بازارچه بازدید کنند.

 

جواهر ی با بیان اینکه چهار سوق مهربانی در راستای حمایت از بانوان و یکی از موسسات توانبخشی برپا شده است افزود: این بازارچه  از 16 بهمن ماه  تا 15 اسفند ماه ادامه دارد و  در روزهای شنبه الی چهارشنبه از ساعت 9 الی 17 پذیرای بانوان است .

 

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: در این بازارچه چناچه محصولات خانم ها مورد استقبال قرار بگیرد کلاس ها و ورک شاپ های آموزشی مربوطه نیز  تشکیل می شود.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: