جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 1 اسفند 1395     
معاون خدمات شهری شهرداری تهران خبر داد
ساخت 2 بازار میوه و تره بار محلی و یک فروشگاه شهروند

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز:معاون خدمات شهری شهرداری تهران از احداث بوستان 5000 متری در منطقه 13، بهره برداری از ایستگاه آتش نشانی پارک سرخه حصار، ساخت 2 بازار میوه و تره بار محلی، یک فروشگاه شهروند ،3 پل مکانیزه، ساماندهی سیما و منظر شهری اتوبان شهید یاسینی، جداره سازی خیابان پیروزی، نورپردازی 4 مسجد و... در این منطقه خبر داد. 

مهندس مجتبی یزدانی با اشاره به مصوبات شهردار محترم تهران در جلسه نظارت ستادی از منطقه 13 گفت:عملیات ساخت بوستان 5000 متری در منطقه 13 بزودی آغاز خواهد شد و 3 پل مکانیزه، 2 بازار میوه و تره بار به شکل محلی نیز برای رفاه حال شهروندان این منطقه احداث می شود. 

یزدانی در ادامه افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته ایستگاه آتش نشانی پارک سرخه حصار آماده بهره برداری است و با توجه به نیاز منطقه به شیرهای هیدرانت آتش نشانی هماهنگی های لازم با شرکت آب و فاضلاب برای جانمایی شیرهای مذکور صورت خواهد گرفت.

وی به انجام نورپردازی 4 مسجد در این منطقه اشاره داشت و گفت:ساماندهی سیما و منظر شهری اتوبان شهید یاسینی در این منطقه و جداره سازی خیابان پیروزی نیز در دستور کار قرار گرفته است.

یزدانی تصریح کرد: آمادگی داریم که در صورت توافق اطراف پادگان نیروی هوایی را با ایجاد فضای سبز و درختکاری به تفرجگاهی برای استفاده شهروندان محترم این منطقه تبدیل کنیم.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در ادامه افزود:همچنین زمینی به مساحت 3230 متر مربع برای احداث فروشگاه شهروند تحویل شده است که بزودی کار احداث آن انجام خواهد شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: