جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 1 اسفند 1395     
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه دو خبر داد
اجرای آثار پیشگامان هنرهای تجسمی در منطقه دو

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز:معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه دو ازاجرای آثار پیشگامان هنرهای تجسمی بر دیواره خیابان توحید در منطقه دو خبر داد .

 عباس صمدیان با اعلام این خبر گفت : آثاری از نقاشی هنرمندان پیشگام این عرصه انتخاب شده اند که روی جداره های سطح منطقه در حال اجراست.صمدیان درباره فعالیت‌های پیش روی بخش هنری اداره زیباسازی منطقه با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری تهران بیان کرد: اثر ناصر اویسی  به متراژ 220مترمربع در ضلع شمال غرب خیابان ستارخان، خیابان توحید از جمله این آثار هستند که اجرا شده است . 

صمدیان در پاسخ به اینکه این انتخاب ها چگونه صورت گرفته است، بیان کرد: این آثار توسط شورای هنری سازمان زیباسازی و بر اساس ویژگی های هنری آنها و دیگر اینکه امکان اجرا شدن به عنوان یک دیوار نگاری را داشته باشند، انتخاب شده اند و برروی دیواره های ساختمانهای اصلی منطقه 2 نگاره می شود. 

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه درباره اینکه این آثار در منطقه 2 در حال اجراست، اظهار کرد: سعی کردیم این کار عمدتا در مسیرهایی که تردد بیشتر است صورت بگیرد. 

صمدیان هدف از اجرای چنین نقاشیهای دیواری در سطح منطقه را، جلوه بخشیدن به سیمای بصری شهری دانسته و اعلام کرد: یکی از ارکان زیباسازی شهر، نقاشی های دیواری آن شهر به حساب می آیند و موجب زیبایی و تزریق روح شادابی به شهروندان میگردند. 

لذا به منظور افزایش جاذبه های بصری در معابر اصلی و ایجاد طرح های ویژه بر روی دیوارهای معابر ، اداره زیباسازی منطقه بر آن است ، این آثار دیوارهای سیمانی ساختمانهای بلند منطقه را منقش به تصاویر هنرهای تجسمی زیبا نماید.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: