جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 1 اسفند 1395     
فرهنگ سازی مصرف بهینه انرژی از اولویت های کانونهای محیط زیست محلات قرار می گیرد

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز:رئیس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از فرهنگ سازی مصرف بهینه انرژی توسط کانونهای محیط زیست محلات خبر داد. 

 کارگاه آموزشی بهینه سازی مصرف انرژی برای کانونهای محیط زیست محلات شهر تهران توسط ستاد محیط زیست و توسعه پایدار به میزبانی منطقه 6 برگزار گردید.

دکتر محمد مهدی گلمکانی رئیس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار با اشاره به اهمیت موضوع، گفت : نگاه ویژه کانونها به بحث بهینه سازی مصرف انرژی باید یکی از وظایف مهم آنها در زمینه فرهنگ سازی موضوع باشد.

وی در ادامه به اهمیت انتقال مفاهیم انرژی توسط افراد کارآمد به شهروندان اشاره کرد وگفت: در این زمینه کارگاههایی در محلات و مناطق طراحی و برگزار خواهد شد  تا موضوع بهینه سازی مصرف انرژی به خوبی به شهروندان منتقل گردد.

رئیس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار اظهار کرد: باید الگوی موفقی را در زمینه مصرف بهینه انرژی با مشارکت یکدیگر به نمایش بگذاریم و دستاوردهای آن را به همگان عرضه کنیم.

در ادامه مهندس سجادی مدیر عامل سازمان بهره وری انرژی (سابا) ضمن تشکر از همکاری ستاد محیط زیست در این زمینه افزود: مسئولین باید مسائل مربوط به موضوعات محیط زیستی را جدی بگیرند و در این زمینه به نحو مطلوبی با مشارکت شهروندان فرهنگ سازی کنند.

وی در ادامه با اشاره به استفاده از ظرفیت کانونهای محیط زیست جهت ارتقاء سطح آگاهی شهروندان افزود: با فرهنگ سازی موضوعات مختلف محیط زیستی  می توان روحیه مطالبه گری شهروندان را افزایش داد.

لازم به ذکر است در این نشست، اعضای سازمان بهره وری انرژی (سابا)، مسئولین ستاد محیط زیست، مسئولین و دبیران کانونهای محیط زیست مناطق 22 گانه نیز حضور داشتند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: