جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 30 بهمن 1395     
معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه یک
برف روبی معابر اصلی و کوهستانی در اولویت است

به گزارش اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز:با بارش مجدد برف، نیروهای انسانی شهرداری منطقه یک از بامداد روز شنبه – 30 بهمن ماه-  با اولویت قراردادن و استقرار در معابر اصلی ، بزرگراهی و نواحی کوهستانی و پرشیب شمال تهران، اقدام به برف روبی کردند. 

مجید نوربخش معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری این منطقه با اعلام مطلب فوق اظهار داشت : شهرک های شمال منطقه از جمله شهرک های قائم(عج) ، محلاتی ، نفت و محلات ولنجک، سوهانک و... بیشترین حجم بارش برف را نسبت به دیگر نواحی منطقه دارند به همین دلیل نیروهای ستاد برف روب با پیش بینی وضعیت جوی و آغاز بارش به صورت آماده باش در این محدوده ها مستقر می شوند. 

وی با اشاره به معابر کم عرض، کوچه باغی و پر شیب در منطقه از ساکنین این محدوده ها خواست در صورت امکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

به گفته وی انجام برف روبي در معابر شیب دار و باریک نیازمند استفاده از امكانات مكانيزه كوچك و داراي قابليت مانور است بر همين اساس کیسه های شن مخصوص در مخازن جانمایی شده تا شهروندان منطقه بتوانند در صورت لزوم از آن استفاده نمايند .

نوربخش تصریح کرد : امسال ستاد برف روبی شهرداری منطقه یک برای انجام عملیات، بیش از18 دستگاه  کامیون و کامیونت مکانیزه سازمان پسماند و 20 کامیون تیغه برف روب این سازمان و همچنین  15 دستگاه گریدر، 14 دستگاه لودر و بیل مکانیکی، 32 کامیون برف روب، 18 کامیون محلول پاش ، 43 نیسان و 80 خاور را در اختیار دارد.

وی افزود: همچنین بیش از 400 نیروی انسانی آماده خدمات رسانی به شهروندان در ستادهای برف روبی مستقر هستند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: