جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 30 بهمن 1395     
جعفری اعلام کرد
پیشرفت 95درصدی پروژه باغ کتاب تا پایان سال

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز: مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به آخرین وضعیت پروژه باغ کتاب تهران گفت: پیش بینی می کنیم تا پایان امسال 95 درصد از کل پروژه به طور کامل آماده سازی و 5 درصد باقی مانده که شامل بخش های جنبی است تا خردادماه تکمیل شود.

علیرضا جعفری با بیان اینکه پروژه باغ کتاب تهران مشتمل بر 10پروژه کلان است، اظهار کرد: تمام هدف ما از اجرای پروژه مذکور این است که فضایی فراهم شود تا اعضای خانواده بتوانند یک روز کامل را در محیطی فرهنگی سپری کنند.

 

 وی با یادآوری مهم ترین ویژگی ها و امکانات پروژه باغ کتاب تهران عنوان کرد: توجه به اوقات فراغت کودکان و موضوعات آموزشی و تربیتی این قشر ما را بر آن داشت تا اقدامات مربوط به تجهیز غرفه های کودک، تالار علم کودک و نوجوان، فروشگاه کتاب کودک و بخش های مربوط به رباتیک را در دستور کار خود قرار دهیم.

 

مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران ساخت 4 سالن سینمایی و برگزاری همایش را از دیگر امکانات پروژه باغ کتاب تهران برشمرد و گفت: به منظور تکریم شخصیت های برجسته علمی و فرهنگی، مجسمه هایی از این افراد برای معرفی هر چه بهتر مشاهیر در باغ کتاب تهران نصب می شود. این بخش که با همکاری هنرمندان هنرهای تجسمی انجام می شود در قالب موضوعات محتوایی سعی می کند تا نسل جوان جامعه را با بزرگ ترین شخصیت های حوزه علم و فناوری آشنا کند.

 

جعفری تصریح کرد: پیش بینی می کنیم تا پایان سال 8 پروژه کلان از این مجموعه آماده سازی و مابقی که شامل بخش های جنبی است تا خردادماه سال آینده تکمیل شود.

 

وی در پایان گفت: بخش های جنبی شامل فضاهای خدماتی همچون کافی شاپ و رستوران، سالن سینمایی و تئاتر روباز است که تمامی این موارد طی ماه های آینده برای بهره برداری آماده می شوند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: