جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 28 بهمن 1395     
گودرزی در بازدید از باغ پرندگان تهران
پروژه باغ پرندگان تهران سند افتخار مدیریت شهری است

به گزارش گروه اخبار مناطق 22گانه شهرداری نیوز:معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در بازدید از فاز نهایی باغ پرندگان گفت: پروژه باغ پرندگان پروژه ای در سطح بین المللی و به عنوان یکی از سندهای افتخار مدیریت شهری طی سال های اخیر ماندگار خواهد بود.

 قدرت گودرزی معاون مالی و اقتصاد شهر شهرداری تهران در بازدید 2 ساعته از فاز نهایی باغ پرندگان که به همراه یزدانی معاون خدمات شهری، مختاری رییس سازمان بوستان ها و شهردار منطقه 4 انجام شد با اعلام این خبر گفت: خوشبختانه پروژه تکمیل فاز نهایی باغ پرندگان از سرعت خوب برخوردار است و طی کمتر 10 ماه از آغاز این پروژه اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است که جای تقدیر و تشکر از شهردار و مدیران این مجموعه دارد. 

وی گفت: مدیریت خوبی در بحث هزینه ها در باغ پرندگان توسط منطقه 4 صورت گرفته است و امیدواریم با تامین منابع مالی مورد نیاز این پروژه در موعد مقرر به سرانجام برسد.

وی با اشاره به توانمندی های مهندسان ایرانی در اجرا و پیشرفت مطلوب این پروژه گفت: خوشبختانه با حساسیت هایی که در انتخاب پیمانکاران و مهندسان ایرانی فاز 2 پروژه باغ پرندگان وجود داشت توانستیم فاز دوم این پروژه ملی را با حداقل هزینه و با کیفیت متناسب با استانداردهای جهانی احداث نماییم.

گودرزی در ادامه با بیان اینکه شهرداری تهران در سال های اخیر تلاش نموده است تا با احداث چنین پروژه هایی در فضاهای جنگلی امنیت را در محدوده شهری تهران افزایش دهد افزود: کار بسیار ارزنده و نیکویی است که بتوان با احداث پروژه های تفریحی و گردشگری رفاه عمومی را برای عموم مردم در شهرهای بزرگ فراهم نمود.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران خاطر نشان کرد: بهره برداری از فاز 2 باغ پرندگان تا پایان سال جاری می تواند حلاوت سال نو را به کام شهروندان دو چندان کند.

در ادامه این بازدید مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران اقدامات صورت گرفته در باغ پرندگان را کم نظیر توصیف کرد و گفت: با احداث فضاهای سبز و همچنین کاشت انواع درختان در باغ پرندگان جلوه ای خاص به یکنواختی جنگل های شمال شرق تهران داده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

همچنین مهندس سید امیر عباس بهاری شهردار منطقه 4 با اشاره به پیشرفت مطلوب فیزیکی فاز نهایی باغ پرندگان گفت: در حال حاضر فاز نهایی باغ پرندگان با بیش از 85 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اقدام است.

وی افزود: فاز نهایی باغ پرندگان تهران که از اردیبهشت ماه سال جاری در دستور کار قرار گرفت، هم اکنون در مراحل پایانی ستون ها و رینگ بر روی ستون ها در محدوده آبچر است.

بهاری با اشاره به احداث یکی از زیباترین آبشارهای پروژه های شهر در این باغ 22 هکتاری افزود: محدوده فضای سبز و همچنین یکی از زیباترین آبشارهای پروژه های پایتخت در فاز نهایی باغ پرندگان احداث شده است که جلوه ای خاص به به این مجموعه تفریحی داده است.

شهردار منطقه 4 اضافه کرد: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته فاز نهایی باغ پرندگان تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید و تمامی 22 هکتار شامل محدوده دشتچر و آبچر مورد استفاده گردشگران قرار خواهد گرفت.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: