جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 28 بهمن 1395     
معاون شهردار منطقه 20 خبرداد
چکاپ رایگان سلامت بانوان سرپرست خانوار منطقه 20 برای چهارمین بار

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 از آغاز چکاپ رایگان سلامت ویژه بانوان سرپرست خانوار این منطقه جنوبی برای چهارمین بار در سال های اخیر خبر داد.

 حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین مسلمی با بیان این مطلب گفت: طرح بررسی سلامت بانوان سرپرست خانوار در منطقه 20 آغاز شده است و و این بانوان تحت معاینات پزشکی رایگان قرار گرفته اند. 

مسلمی با اشاره به اینکه این طرح به مدت سه روز اجرا می شود، افزود: معاینات پزشکی بانوان سرپرست خانوار شامل ویزیت عمومی، غربال گری، آزمایش های سلامت و مشاوره های درمانی است که به صورت رایگان و به منظور ارتقاء سلامت جسمی آنها انجام می شود. 

وی با بیان اینکه بانوان سرپرست خانوارمنطقه 20، برای چهارمین بار است که طی سال های اخیر تحت معاینات پزشکی قرار می گیرند، ادامه داد: با اجرای این طرح اطلاعات اولیه 100 نفر از بانوان سرپرست خانوار تکمیل می شود و در صورت نیاز به ادامه درمان به پزشکان متخصص معرفی خواهند شد. 

 معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 یادآور شد: توزیع کالاهای حمایتی، خدمات مشاوره ای، و زمینه سازی اشتغال برای 220 نفر از بانوان سرپرست خانوار در مراکز مهارت آموزی کوثر از جمله خدماتی است که مدیریت شهری منطقه 20 در راستای توانمندسازی این قشر از جامعه انجام داده است.

 

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: