جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 27 بهمن 1395     
نصب و راه اندازی چهار دستگاه پارکینگ مکانیزه در منطقه 15

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز:معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 15 از نصب و راه اندازی چهار دستگاه پارکینگ مکانیزه در محدوده ناحیه پنج منطقه خبر داد.

 سالمی با اعلام مطلب فوق افزود: با هدف تامین رفاه و آسایش شهروندان و در راستای افزایش سرانه پارکینگ های شهری؛ چهار دستگاه پارکینگ مکانیزه با ظرفیت 48 واحد در محدوده خیابان 20 متری افسریه نصب شد.

به گفته وی در راستای اجرای نهضت پارکینگ سازی، پیش از این 17 دستگاه پارکینگ مکانیزه با  ظرفیت 204 واحد پارکینگ در محدوده منطقه نصب و راه اندازی شده بود که اکنون با بهره برداری از پارکینگ های جدید؛ ظرفیت پارکینگ مکانیزه در محدوده منطقه به 252 واحد رسید.
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه با اشاره به  نیاز سنجی های صورت گرفته در  شناسایی مکان‏ها و محله‌هایی که کمبود پارکینگ در آنها بیشتر به چشم می‌خورد افزود: در این راستا پارکینگ‏های عمومی مکانیزه به ویژه در محدوده تجاری و اماکن پرتردد، محلات دارای بافت فرسوده که دارای املاک با متراژهای پایین بوده و امکان تامین پارکینگ برای تمامی واحدها میسر نمی باشد و یا محل ساختمان های اداری نصب و راه اندازی شده است.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: