جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 27 بهمن 1395     
در آستانه استقبال از فصل بهار
آغاز فعالیت کاشت 8 هزار متر مربع گل و درختچه در ورودی آزادگان

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز:معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 19 گفت: در آستانه فصل بهار ورودی بزرگراه آزادگان با کاشت فضای سبز زیبایی بصری ویژه ای به خود می گیرد.

 

به گزارش «تهران سما» به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، مهرداد زنگنه فر  بیان کرد: این فعالیت با کاشت درختچه و گل در مساحتی حدود 8 هزار متر مربع در ورودی بزرگراه از 4 دانگه اجرا می شود. همچنین در راستای استقبال از بهار، کاشت 70 هزار پیاز لاله در بوستان شهید باکری در دستور کار اجرایی اداره فضای سبز این منطقه قرار گرفته است. 

وی با اشاره به رفع نواقص  روشنایی در معابر منطقه اعلام کرد : این اقدام با نصب پایه چراغ در بزرگراه شهید کاظمی ورودی به خیابان شکوفه و نیز خیابان بهمنیار در شهرک ولیعصر انجام شده است و با شناسایی نقاط مورد نیاز در سایر معابر نیز طبق برنامه انجام خواهد شد.

زنگنه فر در ادامه از نونوار شدن نیمکت های فرسوده بوستانها تا عید نوروز خبر داد و افزود: تاکنون بالغ بر 250 نمیکت جدید و 100 سطل زباله در بوستانها تعویض شده و تا پایان سال 60 عدد دیگر نیز در این اماکن نصب خواهد شد.

 به گفته وی این اقدام تاکنون در بوستانهای مرجان، شادی، شهدای نعمت آباد، فضای سبز روبروی ساختمان ستادی منطقه، دانش آموز، اسماعیل آباد، لقمان، امام و  باران صورت گرفته است.  ضمن اینکه به مناسبت نزدیک شدن به سال جدید مبلمان های شهری و پایه چراغ های مستهلک نیز در بوستانها و معابر عمومی تعویض خواهد شد.

این مسئول در بخش دیگری با اشاره به فعالیتهای روزانه هرس و عمليات به زراعي در نواحي یادآور شد: این فعالیت با هدف ساماندهي و توسعه فضاي سبز شهري، حفظ زيبايي تاج درختان، مسائل ترافيكي، حذف شاخه هاي خشكيده، بيمار و ضعيف، جوان سازي درختان با نظارت كارشناسان مركز تحقيقات، آموزش و مشاوره فضاي سبز انجام می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: