جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 26 بهمن 1395     
شهردار منطقه شانزده خبر داد
خدمت رسانی به 50 هزار خانواده با بهره برداری از مرکز جامع سلامت (شهید شاطری) در محله جوادیه

به گزارش گروه اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز:از مرکز جامع سلامت (شهید شاطری)در محله جوادیه بهره برداری شد.

 

شهردار منطقه شانزده با اعلام این خبر گفت : مسئله سلامت یکی از موضوعات مهم برای مدیریت شهری است وبا همکاری همه معاونت ها با محوریت معاونت اجتماعی وفرهنگی در راستای ارائه خدمات مناسب به شهروندان در این زمینه تلاش می کنیم . 

 شهردار منطقه  افزود: خوشبختانه همکاری خوبی بین مدیریت شهری منطقه شانزده و سایر ارگان ها و نهاد های مرتبط با بحث سلامت وجود دارد که امیدواریم این مسئله بتواند در راستای خدمات بهینه حوزه سلامت شهری برای مردم به عنوان صاحبان اصلی شهر مفید وموثر باشد. 

وی اظهار داشت : مرکز جامع سلامت شهری جوادیه بیش از ۵۰ هزار خانوار را تحت پوشش قرار می دهد و خدمات سلامت یک در این مرکز به صورت رایگان و خدمات سلامت دو به صورت تعرفه دولتی به شهروندان ارائه می شود .

هومن نصیری قائم مقام شهردار منطقه شانزده نیز در حاشیه این مراسم گفت: به مناسبت سی هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مرکز جامع سلامت شهری جوادیه (شهید شاطری) با حضور جمعی از مسئولان شهرداری منطقه شانزده ، قیوم زاده رئیس مرکز بهداشت پهنه جنوب تهران ، نجفی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 16 معاون اداره کل سلامت شهرداری تهران ، رئیس اداره برنامه ریزی اداره کل سلامت  و جمعی ازکارشناسان مرکز بهداشت پهنه جنوب افتتاح شده است .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: