جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 26 بهمن 1395     
استقرار درمانگاه تک تخصصی چشم پزشکی رایگان در دارالشهدای تهران
٨٠٠نفر از شهروندان منطقه ١٧معاينه تخصصي شدند

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 17 از ویزیت و ارائه خدمات چشم پزشکی رایگان جهت بهره مندی بيش از ٨٠٠نفر ازشهروندان كم برخوردار در محلات محروم سطح منطقه خبرداد.

  عقیل منصوری با اعلام این خبر گفت: درمانگاه تک تخصصی چشم پزشکی با همکاری و مشارکت اداره سلامت این معاونت، بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی فارابی و بسیج شهید رجایی شهرداری منطقه در دارالقرآن نور برپا شد.

 وی با اشاره به استقبال شهروندان از اين خدمات تصریح کرد: این درمانگاه تک تخصصی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و هم زمان با اجرای طرح جهاد مهربانی به مدت 2 روز در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 20 الی 21 بهمن ماه در دارالقرآن نور واقع در خیابان زمزم، خیابان شهید غلامرضایی، خیابان فیروزی جنب مدرسه 22بهمن به ارائه خدمات درمانی رایگان چشم پزشکی و بینایی سنجی به نیازمندان پرداخت كه طي اين دو روز،بيش از ٨٠٠نفر از شهروندان توسط متخصصين ويزيت شدند.

منصوري باتقدير از مشاركت و همكاري كادر پزشكي بيمارستان فارابي گفت: در اين دو روز بيش از ٨٠٠نفر از شهروندان محترم ويزيت شدند كه براي همگي تجويز لازم صورت گرفته و ١٢٠نفر هم براي دريافت عينك رايگان به اين مجموعه پزشكي معرفي شدند.

وي اراىه خدمات سلامت محور را از اهداف طرح جهادمهرباني دانست و تصريح كرد: استقرار اين درمانگاه تك تخصصي.از جمله فعاليتهاي قرارگاه جهادمهرباني ست كه طي آن ١١٠نفر از شهروندان محترم نيز براي انجام جراحي هاي پيشرفته به بيمارستان معرفي شدند و حمايت درماني لازم از آنها صورت ميگيرد.

گفتني ست درمانگاه تك تخصصي چشم پزشكي با مشاركت بيمارستان فارابي در روزهاي منتهي به فجر انقلاب اسلامي در منطقه١٧مستقر بود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: