جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 25 بهمن 1395     
در راستای مناسب سای معابر برای تردد معلولان صورت می گیرد
ساخت رمپ در محیط های مشاع مجتمع های بلند مرتبه به صورت رایگان در منطقه 10

به گزارش گروه اخبارمناطق 22گانه شهرداری نیوز:در محیط های مشاع و مشترک مجتمع های بلندمرتبه منطقه رمپ رایگان مقابل منزل معلولان نصب می شود.

عباس بابازاده شهردار منطقه ضمن اعلام این خبر گفت: بر اساس منویات مقام معظم رهبری و سیاست های شهرداری تهران در چند ساله اخیر مبنی بر نگاه ویژه به مناسب سازی معابر و نیز فراهم سازی سایر امکانات رفاهی برای جانبازان و معلولان، این موضوع با جدیت در دستور کار منطقه قرار گرفته و در دست پیگیری است.
شهردار منطقه خاطرنشان کرد: به منظور رسیدگی به وضعیت رفاهی معلولین مناسب سازی فضاهای داخلی منازل مسکونی معلولین با نصب بالابر در محل سکونت، همسطح سازی پیاده روی های مقابل منازل و اصلاح شیب های نامناسب معابر در حال اجراست.
 
وی افزود: با شناسایی خانواده هایی که فرزند یا افراد معلول دارند و در صورت تمایل آن ها، رمپ هایی مقابل در ورودی منزل، راه پله و محیط های مشاع با توجه به رضایت دیگر ساکنان و همسایه ها به صورت رایگان نصب می شود.
وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 30 رمپ در قالب این طرح نصب شده است، افزود: خانواده های متقاضی می توانند با شماره 96019542 تماس بگیرند و این موضوع پس از طرح در کمیته مناسب سازی پیگیری و اجرا خواهد شد

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: