جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 25 بهمن 1395     
اداره HSE در شهرداری منطقه 3 مستقل شد

به گزارش گروه اخبارمناطق22گانه شهرداری نیوز:با توجه به اهمیت ایمنی در پروژه های شهری،  اداره ی HSE مستقل و به طور مستقیم زیر نظر شهردار منطقه قرار گرفت.

 در جلسه ای که با حضور رضا دباغی شهردار این منطقه برگزار شد سمیه السادات تارا به عنوان مسئول این اداره معرفی شد.

دباغی  در این جلسه با اشاره به تاکید شهردار تهران و رعایت ایمنی و بهداشت در برنامه ها و پروژه های شهری گفت : رعایت ایمنی به منظور جلوگیری از بروز حوادث اهمیت پیدا می کند چرا که بعضی مواقع اتفاقاتی همانند حادثه ی پلاسکو بروز می دهد که جبران ناپذیر است .

در این جلسه شرافتی نژاد معاون اجرایی سامانه HSE  شهرداری تهران با بیان اینکه خوشبختانه منطقه 3 در زمینه فعالیت های ایمنی رتبه نخست را بین مناطق 22 گانه دارد تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع ایمنی و تاکید دکتر قالیباف شهردار تهران مقرر شده است که کمیته ی ایمنی و بهداشت زیر نظر بالاترین مقام اجرایی فعالیت کند.

تارا رئیس کمیته ایمنی  ،بهداشت و محیط زیست (HSE) منطقه 3 نیز با اشاره به اینکه کلیه ی پیمانکاران برای شروع کار موظف به ارائه ی " HSE plan " هستند تصریح کرد: بدین منظور بازرسان کمیته ی ایمنی از فعالیت های کلیه پیمانکاران به صورت روزانه بازدید می کنند  علاوه بر آن کلیه ی صورت وضعیت های آنان باید به تایید این کمیته برسد و سیستم تشویقی و تنبیهی برای آنان در نظر گرفته شده است .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: