جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 25 بهمن 1395     
در آستانه نوروز 96
200 هزار گل لاله در شمال شرق تهران کاشت می شود

به گزارش گروه اخبارمحیط زیست شهرداری نیوز: معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 از اقدامات نوروزی این حوزه خبر داد و گفت: در آستانه بهار 96 دویست هزار گل لاله در سطح منطقه کاشت می شود.

حسین سیگارودی در این زمینه گفت: در ادامه طرح آسمان آبی زمین پاک و ارتقاء سطح سلامت و زیبایی هرچه بیشتر شهر در آستانه بهار 96 و استقبال هرچه بهتر از مسافران نوروزی در شهری زیبا و سلامت، صدو بیست هزار گل لاله در طی هفته اخیر در سطح لچکی ها و بوستان های منطقه کاشت شد.

وی افزود: این طرح  تا به امروز در بوستان های یاس فاطمی، الغدیر، فروردین، گلشن، آلاله، پلیس، رسالت، تولد، صدف، ارکیده، گلریز، ساحل و ... اجرا شده است که تا پایان اسفند ماه در سایر بوستان ها نیز اجرا خواهد شد.

معاون خدمات شهری منطقه 4 با اشاره به دیگر اقدامات استقبال از بهار این حوزه گفت: از دیگر فعالیت ها می توان به بازپیرایی حواشی و رفیوژ خیابان حجربن عدی به عنوان یکی از خیابان های پرتردد منطقه اشاره کرد. در این طرح انواع گونه های گیاهی نظیر پیروکانتا، بربریس، خرزهره و یاس هلندی کاشت شد.

وی افزود: گونه های مذکور اغلب دارای مقاومت بالایی نسبت به تنش های آبی هستند. این اقدام در طی 2 هفته اخیر و در متراژ 6200 متر انجام شد .

سیگارودی در پایان افزود: به منظور رضایت و استقبال هرچه بهتر از مسافران نوروزی این طرح تا پایان اسفند ماه در سطح منطقه ادامه خواهد داشت.

 

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: