جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 25 بهمن 1395     
اتفاق ویژه جشنواره فیلم برلین

فرهنگ > سینما - نسخه ترمیم شده فیلم «کلوزآپ»، ساخته عباس کیارستمی در جشنواره فیلم برلین به نمایش درآمد و مورد استقبال گرم تماشاگران قرار گرفت.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم «کلوزآپ» ساخته عباس کیارستمی در اولین نمایش خود، روز شنبه 23 بهمن در جشنواره فیلم برلین به روی پرده رفت.

مانی حقیقی کارگردان سینما در نشست خبری که برای این فیلم برگزار شد، به توصیف سینمای کیارستمی پرداخت و درباره او و سبک کارگردانی‌اش صحبت کرد.

فیلم «کلوزآپ» در سال 68 خورشیدی توسط کیارستمی ساخته شد و یک سال قبل از درگذشت این کارگردان توسط بنیاد سینمایی فارابی و با نظارت خود او مورد ترمیم قرار گرفت.

اکران این فیلم از اتفاقات ویژه جشنواره برلین به شمار می‌آید، زیرا که مسئولین این جشنواره تنها اولین نمایش نسخه‌های ترمیمی را می‌پذیرند، اما در مورد فیلم کیارستمی به دلیل اینکه این فیلم درگذشته نمایش داده شده است، اکران دوباره آن را پذیرفتند که با استقبال گرم و پُرشور مخاطبان جشنواره روبه‌رو شد.

به گزارش خبرآنلاین از برلین، فیلم «کلوزاپ» در دومین نمایش خود، روز دوشنبه 25 بهمن ساعت 18 به وقت محلی روی پرده خواهد رفت.

این فیلم داستان فردی را روایت می‌کند که به دلیل شباهتی که به محسن مخملباف (کارگردان) دارد، خود را به جای او به خانواده‌ای معرفی می‌کند و به بهانه فیلمسازی وارد خانه و زندگی آن‌ها می‌شود...

نکته قابل توجه این فیلم این است که تمامی بازیگران نقش خود را بازی می‌کنند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: