جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 25 بهمن 1395     
کشف ۲میلیون ترقه در میاندوآب

استان‌ها > آذربایجان غربی - جانشین انتظامی آذربایجان غربی گفت: در کمتر از ۵ روز با تلاش کارکنان انتظامی میاندوآب ۲میلیون و ۲۷۲ هزار و ۱۹۶ عدد مواد محترقه کشف شده است.

 

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، سرهنگ ابراهیمی جانشین فرماندهی انتظامی استان در خصوص کشف ۲میلیون و ۲۷۲ هزار و ۱۹۶عدد انواع مواد محترقه طی ۲ فقره عملیات در شهرستان میاندوآب گفت:درعملیات اول در مورخه ۱۹ بهمن ماه در جاده فرعی بدنبال واژگونی یک دستگاه سایپا توسط عوامل پاسگاه بکتاش تعداد یک میلیون و ۲۰۴ هزار و ۴۸۰ عدد انواع موادمحترقه به ارزش ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط گردید.
وی افزود: درعملیات دوم که امروز صورت پذیرفت عوامل ایستگاه شهید محمدنژاد در حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی باری خاور مشکوک شده، که در بازرسی از خودرو مقدار یک میلیون و ۶۷ هزار و ۷۱۶ عدد انواع مواد محترقه با مارکهای مختلف خارجی قاچاق کشف و راننده خودرو دستگیر میگردد.
جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی تصریح کرد: موادمحترقه مکشوفه در زیر بار ضایعات شانه های خالی تخم مرغ بوده و راننده در تحقیقات عنوان نموده درقبال اخذ ۲۰ میلیون ریال به عنوان کرایه قصد انتقال موادبه تهران را داشته است.
وی ادامه داد: بااحستاب ارزش ریالی محموله اول (۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال) و ارزش محموله فعلی ۱۰ ارزش کلی کشفیات به ۱۰ میلیاردریال میرسد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: