جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 20 بهمن 1395     
بوستان دوستدار معلول در منطقه 15 به بهره برداری رسید

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، بوستان شهدای غزه در منطقه 15 به عنوان بوستان دوستدار معلول با حضور شهردار و جمعی از معلولان این منطقه افتتاح شد.

دکتر انجمنی در مراسم افتتاح بوستان دوستدار معلول با اشاره به اینکه امروز مناسب سازی بوستان ها برای معلولان یک هدف بزرگ به شمار می رود، اعلام کرد: با توجه به اینکه 240 معلول؛ عضو کانون معلولان منطقه هستند به جهت تسهیل این عزیزان تعداد 10 بوستان در منطقه تا فروردین سال آینده برای معلولان مناسب سازی می شود.

وی در ادامه اظهار داشت: این اقدام با هدف سهولت دسترسی معلولان به بوستانهای محل سکونت در حال اجراست و 80 درصد این پارک ها تا اسفند آماده بهره برداری شده و تجهیزات آن نیز در فروردین سال آینده تکمیل خواهد شد.

وی با اشاره به این که حدود 10 درصد از بوستان های  منطقه برای  معلولین مناسب سازی  شده است  خاطر نشان کرد: تمامی  بوستان های  منطقه به نوعی از نظر وضعیت محیطی قابل استفاده برای این قشر است اما در نهایت شرایط جسمی معلولین پارک مجزا و مختص به خود را  می طلبد.

دکتر انجمنی یادآوری کرد: بوستان شهدای  غزه 18 هزار مترمربع است و تمامی  آبخوری  ها، سرویس های  بهداشتی، ست ورزشی، پیاده رو  و تمامی امکانات موجود در آن مطابق با استاندارد هایی که یک معلول بتواند از آن به راحتی استفاده کند؛ مناسب سازی شده است.

شهردار منطقه 15 افزود: دو دستگاه ویلچر نیز خریداری و در قسمتی از پارک نگهداری شده تا برای معلولینی که ویلچر به همراه ندارند؛ اختصاص داده شود.

انجمنی  تاکید کرد: در این بوستان فضایی کاملا استاندارد با وضعیت وشرایط معلولین ساخته شده است.

  شایان ذکر است، مراسم افتتاح بوستان دوستدار معلول به نام شهدای  غزه در منطقه 15 با حضور شهردار منطقه، مسئولان، دبیران شورایاری  محلات و بیش از 100 معلول از کانون معلولان محلات و بنیاد معلولان جسمی و حرکتی این منطقه برگزار شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: