جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 20 بهمن 1395     
ناوگان حمل و نقل عمومی منطقه 20 در خدمت راهپیمایان شهرری

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،شهردار منطقه 20 از آمادگی مدیریت شهری این منطقه برای خدمات رسانی به راهپیمایان مراسم 22 بهمن که با محوریت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار می شود، خبرداد.

سید احمد صفوی با بیان این مطلب گفت: به منظور برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم راهپیمایی 22 بهمن و رفاه حال راهپیمایان، مسیر این مراسم مردمی در منطقه 20 آماده سازی شده است.

صفوی با اشاره به اینکه مسیر راهپیمایی 22 بهمن از کانون سمیه واقع در خیابان فدائیان اسلام آغاز و ضمن عبور از میدان بسیج مستضعفین، میدان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و خیابان حرم در مصلی حرم تجمع می کنند، افزود: مدیریت شهری منطقه 20 با استفاده از ظرفیت ناوگان اتوبوس رانی، شهروندان را از میادین و نقاط مختلف منطقه به سمت مسیر راهپیمایی منتقل خواهد کرد تا دسترسی راهپیمایان به این مسیر تسهیل شود.

وی ادامه داد: با هماهنگی با پلیس راهور، امنیت ترافیکی مسیر برای حضور راهپیمایان فراهم خواهد شد تا شهروندان در محیطی ایمن به مراسم راهپیمایی بپردازند.

صفوی به فضاسازی محیطی مسیر راهپیمایی نیز اشاره کرد و گفت: خیابان فدائیان اسلام از مهمترین معابر منطقه 20 است که پیش از این بهسازی و زیباسازی این مسیر انجام شده است و ویژه این مراسم نیز اقدامات لازم در خصوص کاشت فضای سبز و گل آرایی در حال اجراست تا محیطی شاداب و زیبا برای راهپیمایان فراهم شود.

وی ادامه داد: مراکز بهداشتی، عمومی و رفاهی موجود در مسیر راهپیمایی نیز برای خدمات رسانی به شهروندان بهسازی شده اند.

شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی از بخش های دیگر تمهیدات پیش بینی شده است، گفت: همزمان با برپایی راهپیمایی، 40 غرفه فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، هنری، قرآنی در مسیر مستقر هستند تا به شهروندان خدمات فرهنگی ارائه کنند.

صفوی با اشاره به اینکه این خدمات با محوریت ایام فاطمیه و ترویج فرهنگ فاطمی اجرا می شود، افزود: سراهای محلات 20 گانه در غرفه های فرهنگی حضوری پررنگ دارند و فعالیت نخبگان اجتماعی محلات از نقاط قوت ویژه برنامه های فرهنگی این مراسم است.

شهردار منطقه 20 به اجرای طرح پردیس خدمت در مسیر راهپیمایی نیز اشاره کرد و گفت: تیم درمانی و مشاوره ای در این مسیر مستقر هستند تا به راهپیمایان خدمات سلامت محور، پزشکی، مشاوره ای و درمانی ارائه کنند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: