جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 20 بهمن 1395     
استقرار اتوبوسهای ویژه راهپیمایی 22 بهمن در پایانه شهید سروری و میدان بهشت

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، معاون حمل و نقل وترافیک منطقه 19 از آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی این منطقه جهت انتقال شهروندان به مراسم راهپیمایی روز 22 بهمن خبر داد.

علیرضا مرآتی با اعلام این خبر گفت: اتوبوس های تدارک دیده شده جهت انتقال شهروندان به مراسم راهپیمایی از ساعت 7 صبح روز 22 بهمن آماده هستند و محل استقرار آنها پایانه شهید سروری و میدان بهشت خواهد بود.

وی افزود: دپوی اتوبوس ها جهت بازگشت شهروندان به منطقه نیز در خیابان آزادی ابتدای خیابان میمنت است.

مرآتی تأکید کرد: مساجد و مدارسی که نیاز به حمل و نقل عمومی برای روز 22 بهمن دارند می توانند با مراجعه به شرکت اتوبوسرانی یا حوزه حمل و نقل و ترافیک منطقه هماهنگی های لازم را جهت حضور پرشور مردم در مراسم راهپمایی روز 22 بهمن بعمل آورند.

مرآتی در بخش دیگری به آمار چشمگیر آثار ثبت شده  با محوریت محور آسمان آبی در پنجمین دوره از جشنواره مشکات اشاره کرد و گفت: تاکنون 10 هزار اثر با این محوریت از شهروندان منطقه جمع آوری شده است.

به گفته وی «آسمان آبی»، «کاهش آلودگی هوا»، «رانندگی بین خطوط سفید و احترام به عابران» از جمله موضوعات آثار شهروندان در گروه های سنی مختلف را تشکیل می دهد.

مرآتی یادآور شد: شهروندان تا پایان ماه جاری می توانند آثار خود را با محوریت آسمان آبی به بوستان آموزشی ترافیک یا سرای محله خود تحویل دهند و یا اثر مربوطه را در سامانه جشنواره ثبت کنند.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: