جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 20 بهمن 1395     
منطقه 2 آماده میزبانی از راهپیمایان ۲۲ بهمن

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، شهردار منطقه دو  از آمادگی و استقبال شهرداری منطقه دو از راهپیمایان یوم الله ۲۲ بهمن در سی و هشتمین بهار انقلاب خبر داد  .

عزیز اله نظری با اعلام این خبر گفت : در آستانه راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن ماه و سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ، مطابق سنوات  سالهای گذشته شهرداری منطقه دو در حال فضاسازی و آماده سازی مسیر این راهپیمایی باشکوه میباشد .

نظری گفت : شستشو و رفت و روب معابر ، لایروبی انهار، ایمن سازی، پاکسازی مبلمان شهری و میادین مسیر راهپیمایی، شستشوی و پاکسازی بدنه و نمای شهری از جمله اقدامات صورت گرفته، قبل از برگزاری این مراسم پرشکوه است.

شهردار منطقه دو  درخصوص آماده سازي معابر سطح منطقه و به کارگيري تمهيدات ويژه مانند هر سال در راستاي برگزاري مراسم يوم الله بیست و دوم  بهمن گفت :   مسیر راهپیمایی در این منطقه از خیابان آزادی تقاطع توحید به سمت میدان آزادی و در نهایت بزرگراه محمد علی جناح است و تمام برنامه ریزی های لازم برای استقرار نیروهای اجرایی و برگزاری هرچه باشکوهتر این مراسم انجام شده است.

وی افزود : تمام اقدامات لازم جهت برپايي هرچه باشکوه تر اين ايام انجام و جلسات متعددی به منظور زمان بندی و استقرار نیروهای اجرایی و خدمات شهری در طول این مسیر برگزار شده است.

شهردار منطقه دو  با اشاره به آذین بندی و نورپردازی تمامی سطح نواحی نه گانه منطقه خاطرنشان کرد: در روز راهپیمایی پرشکوه ۲۲ بهمن کلیه نیروها اعم از نواحی، اجرائیات، سدمعبر، شهربان و معبربان در حال آماده باش کامل و ارائه خدمات خواهند بود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: