جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 26 مهر 1393     
آخرین وضعیت واگذاری سرخابی ها

تسنیم: رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی تأکید کرد، باشگاه استقلال برای واگذاری به بخش خصوصی آماده‌تر از پرسپولیس است.

میرعلی اشرف پوری‌حسینی در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: باشگاه استقلال برای موضوع واگذاری همراهی بیشتری با ما داشته و کارهای آنها خوب جلو رفته است ولی مدیران پرسپولیس تا الان صورت‌های مالی را تأیید نکرده‌اند. البته باشگاه پرسپولیس هم باید طی هفته جاری این کار را انجام دهد و صورت‌های مالی را زودتر امضا کنند.

رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی همچنین خاطر نشان کرد: تمام مقدمات واگذاری انجام شده و آبان ماه قیمت‌گذاری دو باشگاه صورت می‌گیرد. در آذر ماه نیز آگهی واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را منتشر خواهیم کرد.

«قیمت پایه را اعلام نمی‌کنیم تا هیئت واگذاری آن را به صورت مصوب به ما اعلام کند»، وی با اعلام این مطلب افزود: قیمت این دو باشگاه بر اساس بدهی و دارایی‌های آنها و بعد از اعلام رسمی کارشناس دادگستری خواهد بود و نحوه فروش ما به صورت نقد و نسیه است، یعنی حدود 20 تا 40 درصد نقدی است و مابقی در اقساط دو تا پنج ساله پرداخت می‌شود.

پوری‌حسینی در خاتمه تصریح کرد: امیدوارم صورت‌های مالی پرسپولیس را این هفته مدیران آن تأیید کنند، چرا که تأخیر بیشتر منجر به برخورد سخت قانونی می‌شود. من همه این موارد را به اطلاع وزیر اقتصاد و امور دارایی رسانده‌ام.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: