جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 19 بهمن 1395     
در نشست ماهانه شهردار منطقه 22 با اعضای شورایاری محلات عنوان شد:
تاکید بر تقویت باورهای فرهنگی و اعتقادی شهروندان در محلات

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، شهردار منطقه 22 اظهار کرد: فرهنگسازی، ایجاد روحیه مشارکت پذیری عمومی و پیگیری مطالبات فرهنگی شهروندان در حوزه فرهنگی باید مهمترین و اصلی ترین دغدغه شورایاران در محلات باشد.

مولایی شهردار منطقه 22 در نشست ماهانه خود با دبیران و اعضای شورایاری محلات دوازدهگانه منطقه با تبریک ایام الله دهه فجر و با تاکید بر تقویت باورهای ملی و اعتقادی شهروندان در محلات خاطرنشان کرد: بحمدالله مردم ایران همیشه ثابت کرده اند همه ساله فارغ از هرگونه نگاه سیاسی، اجتماعی و اعتقادی با تمام وجود و با قدرت در راهپیمایی 22 بهمن ماه که به عنوان یک جشن بزرگ ملی در کشور ما شناخته شده است، شرکت می کند و امسال نیز هر کسی که خود را متعلق به نظام جمهوری اسلامی ایران می داند با حضور در این راهپیمایی پاسخ یاوه گویی ها و بی منطقی های رئیس جمهور آمریکا را خواهند داد.

وی در ادامه تلاش در جهت ارتقاء فرهنگ شهروندان را یکی از وظایف مهم شورایاران در محلات برشمرد و اظهار کرد: شورایاران باید مدنظر داشته باشند در کنار فعالیت های عمرانی رسیدگی به مسائل فرهنگی و اجتماعی و رفع کمبودها و معضلات فرهنگی شهروندان و تقویت آنها در محلات در اولویت برنامه ها قرار گیرد. چرا که پرداختن به مسائل فرهنگی و تلاش برای تقویت بنیه های فرهنگی جامعه منجر به ارتباط بیشتر مردم ومسئولان و در نهایت ارتقای فرهنگی جامعه شود. ایجاد بسترهای مناسب برای مشارکت عمومی و بهره گیری از تجربه و تخصص آحاد مردم در زمینه های فرهنگی لازم و ضروری به نظر می رسد.

شهردار منطقه 22 ایجاد حلقه های ارتباطی بین مساجد، سراهای محلات و شورایاری ها را یکی از راهکارهای مهم و اثرگذار در این زمینه خواند و.افزود: به منظور پیگیری مطالبات فرهنگی محلات مشارکت عمومی را مدنظر داشته باشیم و در راستای اجرایی شدن اهداف فرهنگی شهردار محترم تهران بخصوص در بحث تفکیک زباله ها و طرح آسمان آبی زمین پاک مردم را نیز محقق و دخیل نماییم. ایجاد روحیه مشارکت پذیری عمومی از فرهنگسازی نشات می گیرد و هر زمانی که مسئولان در پیشبرد اهداف فرهنگی با مردم ارتباط بگیرند کارها زودتر و بهتر به نتیجه خواهد رسید.فرهنگسازی را باید از مساجد،مدارس و سراهای محلات شروع نموده و شهرداری نیز به عنوان مکمل پای کار می آید.

وی در خصوص سرانه فضای سبز منطقه 22 گفت:سرانه فضای سبز هر شهروند در منطقه160 مترمربع می باشد که استاندارد جهای آن 20 و در شهر تهران 15 مترمربع است و با توجه به اینکه بیش از 46 درصد منطقه22 را فضای سبز تشکیل می دهد، رسیدگی به فضای سبز در این منطقه توجه ویژه ای را می طلبد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: