جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 19 بهمن 1395     
کارگردان «کمدی انسانی» اشک ریخت

خبرگزاری فارس:  نهمین روز جشنواره فیلم فجر در کاخ جشنواره (برج میلاد تهران) در حالی گذشت که حاشیه های زیادی از سوی هنرمندان و حضورشان در جشنواره ایجاد شد.

محمدهادی کریمی کارگردان فیلم سینمایی «کمدی انسانی» با گریه و بغض عنوان کرد که عنوان این فیلم را برای این کمدی انسانی گذاشته که هر روز که از خواب بیدار می شویم شاهد خشونت در جای جای دنیا هستیم، بمب هایی که بر سر کودکان ریخته می شود اما همین ها بر حقوق بشر و کودک تأکید می کنند و بهرحال این یک تراژدی کمدی است.

تعدادی از بازیگران هم در سالن برج میلاد بنری به نشانه حمایت از آتشنشانان شهید و به یاد آنها بودن در دستش گرفته و در سالن حرکت می کردند.

اعتراض مریلا زارعی و پژمان بازغی به خبرنگاران

اما نشست خبری فیلم  «اسرافیل» حاشیه زیاد داشت. عده ای خبرنگاران در اعتراض به بی احترامی به آنها از سوی پرسنل و برخی هنرمندان صحبت کردند اما زمانی که این بحث به درازا کشید، مریلا زارعی و پژمان بازغی به نشانه اعتراض می خواستند سالن را ترک کنند که گبرلو مجری نشست اجازه نداد و نشست را آغاز کرد.

بازغی عنوان کرد این رفتارها در نشست فرد دیگر توهین آمیز است و خودش نیز روز گذشته بدون کارت آمده و راهش نداده اند ولی اعتراض نکرده است. مریلا زارعی نیز چند بار با تکرار گفت که می دانسته چنین اعتراضی در نهایت به دعوا می کشد.

در نهایت غریب پور برای ختم غائله قول داد که به خواسته های خبرنگاران رسیدگی می کند.

شیطنت های ساعد سهیلی و تذکر پدر

اما نشست «گشت 2» با شیطنت های ساعد سهیلی و عکس هایی که از او گرفته شد، آغاز شد و سپس سعید سهیلی نیز عنوان کرد که پسرش تازه از سر کاری در شهرستان آمده و به شهر رسیده و شیطنتش گل کرده است.

در نهایت نکات طنز و شوخی های حمید فرخ نژاد با خبرنگار بسیج و صحبت های سعید سهیلی با یکی از منتقدان جو نشست را شاد کرد.

سهیلی عنوان کرد که اگر شما بسیجی هستید من خود بسیج هستم و اگر شما انقلابی هستید من خود انقلاب هستم.

در نهایت این سهیلی بود که دفاع تمام قد خود را از مسعود کیمیایی کرد و او را قله سینمای ایران دانست  و همچنین از پولاد کیمیایی نیز برای واکنش یک مرتبه خود در جمع خبرنگاران گفت که برای هر پسری، پدرش قهرمان است و او نیز نتوانسته تحمل کند که کسی حرفی به توهین به فیلم پدرش زده باشد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: