جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 18 بهمن 1395     
برگزاری نخستین جشنواره کیک های ترافیکی در پارک آموزش ترافیک منطقه21

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه21 از برگزاری نخستین جشنواره کیک های ترافیکی در پارک آموزش ترافیک این منطقه همزمان با آغاز "ایام الله دهه مبارک فجر" خبر داد.

غلامحسین سلمانی معاون حمل و نقل و ترافیک این منطقه ضمن بیان خبر فوق گفت: پارک آموزش ترافیک منطقه 21 همزمان با آغاز ایام الله دهه مبارک فجر و به منظور ایجاد نشاط در بین کودکان دبستانی اقدام به برگزاری اولین جشنواره کیک با مضامین ترافیکی با حضور جمعی از شهروندان این منطقه کرد.

وی در تشریح برنامه های جشنواره کیک های ترافیکی افزود: چهل و پنج نفر از کودکان بی سرپرست موسسه خیریه حنان به عنوان سفیران ترافیک و داوران اولیه این جشنواره در نظر گرفته شده بودند که طی این جشنواره کارشناسان ترافیک، تغدیه و قنادی به داوری در مورد کیک های ترافیکی حاضر در این جشنواره پرداخته و در پایان به کیک های برگزیده جوایزی به رسم یادبود اهداء شد.

سلمانی در پایان هدف از برگزاری جشنواره کیک های ترافیکی در ایام الله دهه مبارک فجر را علاوه بر ایجاد ساعات شاد و مفرح برای کودکان؛ نهادینه سازی فرهنگ ترافیکی در بین کودکان دبستانی به عنوان آموزش پذیرترین مخاطبان قوانین ترافیکی به منظور اصلاح رفتارهای ترافیکی در جامعه عنوان کرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: