جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 18 بهمن 1395     
برپایی نمایشگاه روزنامه های دوران انقلاب در مدارس منطقه 7

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، رئیس اداره آموزش های شهروندی شهرداری منطقه 7 از برپایی نمایشگاه روزنامه های دوران انقلاب در مدارس هیئت امنای این منطقه خبرداد.

نادیا طاری با اعلام این مطلب افزود: برگزاری کلاس آموزشی بازیافت در مدارس منتخب و مدارس هیئت امنایی منطقه، برپای نقاشی و قصه گویی ویژه کودکان در روز راهپیمایی 22 بهمن از جمله اقدامات این اداره خواهد بود.

وی با اشاره به برپایی غرفه نسیم بهشت ( پاسخگویی به مسایل شرعی ) در روز راهپیمایی 22 بهمن، تصریح کرد: با توجه به جوان بودن جمعیت جامعه و نیاز روزافزون جوانان به ارتقاء آگاهی نسبت به مسائل دینی و شرعی، اداره آموزش های شهروندی  این منطقه اقدام به اجرای طرح تبلیغی آموزشی نسیم بهشت در مسیر راهپیمایی و در روز 22 بهمن خواهدکرد.

وی هدف از اجرای این طرح را اطلاع رسانی، مشاوره و پاسخگویی به سوالات دینی و مذهبی در جهت تقویت آگاهی دینی و فرهنگی شهروندان عنوان کرد و گفت: در این طرح مبلغان دینی خدمات مشاوره ای در امور دینی و فرهنگی به شهروندان ارائه می دهند.

رئیس اداره آموزش های شهروندی منطقه 7 با بیان اینکه طرح نسیم بهشت با رویکرد نهادینه کردن باورهای دینی در رفتارهای شهری اجرا می شود، تصریح کرد: با توجه به ترفندهای روزافزون دشمنان این مرز و بوم و استفاده از ابزارهای مختلف برای هجمه فرهنگی به جوانان و نوجوانان کشور اسلامی، بهترین راه مقابله پیشگیری و مقابله چهره‌به‌چهره در فضاهای متنوع برای ترویج معارف و فرهنگ اسلامی در جهت خنثی نمودن حربه‌های آنان است.

به گفته وی پاسخگویی به پرسش‌های اعتقادی و فرهنگی شهروندان، تقویت مبانی اخلاق اسلامی، تقویت باورهای دینی و توسعه اخلاق و رفتارهای اسلامی در میان جوانان و نوجوانان از دیگر اهداف اجرایی این طرح است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: