جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 18 بهمن 1395     
لزوم بررسی سریع تر لایحه مدیریت یکپارچه شهری

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز، سخنگوی شورای شهر تهران ضمن تقدیر از مقام شامخ شهدای آتش نشان و تلاش های دلاورمردان آتش نشان در حادثه پلاسکو، از معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خواست در رابطه با پایانه شرقی پایتخت که در سه جهت به بیمارستان لواسانی و سرخه حصار و بزرگراه شهید یاسینی منتهی می شوند، گزارشی بدهد زیرا حل گره ترافیکی این منطقه نیاز به تحلیل ترافیکی معاونت حمل و نقل دارد.

رضا تقی پور در تذکر پیش از دستور سیصد و بیست و ششمین جلسه شورا، ضمن بیان مطلب فوق همچنین از مجلس شورای اسلامی نیز خواست در بررسی بودجه سال 96 کشور آن دسته از تکالیف قانونی که مصوب شده برای دولت در زمینه توسعه حمل و نقل عمومی و مترو را مورد توجه قرار دهد.

وی با تاکید بر اینکه مجلسی ها باید بررسی ها را اعمال کنند تا آنجائیکه که منابع شهروندان دیده نشده حقوق مردم شهرها به ویژه تهران ، افزود: نباید مدیون مردم شویم و از همین رو باید بودجه های بخش مترو و توسعه حمل و نقل عمومی را در برنامه ها لحاظ کنیم.

وی همچنین به آخرین وضعیت لایحه مدیریت یکپارچه شهری که هم اکنون در کمیسیون های تخصصی در دست بررسی است اشاره کرد و گفت: لایحه مدیریت یکپارچه ایمنی و آتش نشانی از این لایحه بیرون آمده، در حالیکه شهرها هر لحظه از سوی خطرات بسیاری تهدید می شوند.

تقی پور خاطر نشان کرد: حادثه پلاسکو باید درسی به مسئولان بدهد تا هر چه زودتر بررسی این لایحه تسریع شود تا حدود زیادی از ابهاماتی که مطرح است برطرف شود. زیرا مصوبه دولت در سال 93 وضعیت این تهران را در زمینه لایحه مدیریت شهری مشخص کرده، اما اگر این لایحه هر چه زودتر مصوب شود بی شک مشکلات زودتر حل می شوند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: